• 18.10.10, 16:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liftioraatori ABC

Ameerikalikule liftikõne ootusele ei ole ilmselt küll oma äri siin maal arukas rajada, aga enamusele meist kulub ära oskus ennast paremini müüa. Kuidas tutvustada oma äri kui Sulle antakse selleks mõnikümmend sekundit, vahendab juhtimine.ee.
Milline siis peaks olema üks õige liftikõne? Sarah Kessler vastab sellele Mashable lehel:
    * Alusta sellest, et kirjeldad probleemi, mida Sinu firma lahendab ja miks Sinu lahendus senistest parem on. Too oma toote või teenuse "iva" välja ilma keerutamata ja kiirelt. nii palju kui võimalik - abiks võivad olla nii pildid, joonised kui videod. ja pidevalt. Enam-vähem ei ole piisavalt hea. Anna endale ise ja lase ka teistel anda oma etteastele hindeid skaalal 1...10. Ainul 10 on piisavalt hea.
   * Näitlikusta ja ilmesta
   * Ära mine mütsiga lööma - harjuta oma liftikõnet erinevate inimeste peal
Autor: Lemmi Kann, Juhtimine .ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.09.24, 09:56
Raamatupidajale: tõhus ja praktiline lahendus võlgade kättesaamiseks - Infopanga võlaregister
Raamatupidajate töö on paratamatult seotud ka keeruliste võlgnike ja võlgadega. Paraku on võlgnikega tegelemine sageli aeganõudev ja stressirohke, sest tuleb saata meeldetuletusi ja tegeleda ka vaidlustega. Infopanga võlaregistril on nüüd olemas tõhus lahendus, mis säästab raamatupidajate aega ja ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele