• 04.05.20, 09:36

Negatiivse tagasiside andmise plussid ja miinused

Töötajate motiveerimisest olen varem juba päris palju kirjutanud, seetõttu vaatlen seekord lähemalt tagasiside andmist, mis on kahtlemata üks tähtsamaid ja tõhusamaid juhtimisvahendeid. On ju oluline, et sinu tiimiliikmed teaksid, kuidas neil läheb – nii positiivse kui ka negatiivse külje pealt.
Koolitaja Kaido Pajumaa avab tagasiside andmise tagamaid
  • Koolitaja Kaido Pajumaa avab tagasiside andmise tagamaid
Muret tekitav on, kui saad töötajatega rääkida ainult positiivsest, sest negatiivset võetakse kriitikana, solvutakse ja tõmbutakse endasse. Halvemal juhul pidurdab see ka motivatsiooni.

Seotud lood

Uudised
  • 27.03.20, 10:39
20 nippi virtuaalseks meeskonnatööks
Kui varem oli töö virtuaalne juhtimine ja organiseerimine paljudele üks valikutest, siis nüüdseks on see otsene vajadus.
Uudised
  • 03.03.20, 08:00
Juhi esmane ülesanne
Paljud juhtimisraamatud alustavad sissejuhatust küsimusega, et mis siis ikkagi on juhi ülesanne või mille eest juhile palka makstakse? Need küsimused on kahtlemata õigustatud ja neile võib vastata väga erineval viisil. Minul on kümne aasta pikkuse koolitajakogemuse põhjal tekkinud selline vastus: iga juhi esmane ülesanne on luua tugevad suhted oma meeskonnaga. Kõik muu juhtub iseenesest!
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele