Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tugev tööandja bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga oluline, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.
- Personaliotsingu konsultant Külli Gutmann Talentorist (vasakul) ja personaliotsingu firma Ignite tegevjuht Marit Alaväli. Foto: Andres Laanem
Värbamisest sotsiaalmeedias ja tööandja turundusest räägib personaliotsingu firma Ignite tegevjuht Marit Alaväli.
Küsimusi esitavad personalijuhtimise teabevara peatoimetaja Külli Gutmann Talentorist ja Äripäeva teabevara veebitoimetaja Piret Frey.
Kuidas paremini leida, valida ja hoida töötajaid? Tõhusamal värbamisel ja edasiste töösuhete juhtimisel on abiks
personalijuhtimise teabevara.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.