Adven on Põhjamaade ja Balti riikide juhtiv energia- ja veeteenuste pakkuja. Adven grupis töötab täna üle 360 professionaali ning Eestis on töötajaid 85. Ettevõtte klientideks on tööstus-, kaubandus-, avalik- ja teenindussektor, kohalikud omavalitsused ning elanikkond.
- Kliendihalduse valdkonna juht Kadri Koppel
„Meie eesmärk on pakkuda kliendile sellist energiateenust, mis just tema vajadustele kõige paremini vastab. Äriklientidele pakume erinevaid energialahendusi – näiteks tööstuslikku auru, sooja- ja külmaenergiat. Meie energiateenuse kontseptsiooni võlu seisneb selles, et kui oleme kliendi ärile tuginedes projekteerinud just nende vajadusi arvestava süsteemi, siis investeerime, ehitame, käitame ja hooldame süsteeme ise ning klient saab seeläbi oma põhitegevusele keskenduda. Jälgime pidevalt energeetikasektori arenguid ning kui turule tulevad uuemad ja paremad võimalused, siis hoiame ka klienti nendega kursis,“ selgitab ettevõtte kliendihalduse valdkonna juht
Kadri Koppel.
Adveni energialahendusi kasutavad näiteks suurtööstused, kaubanduskeskused ja veekeskused, aga ka korteriühistud ja kinnisvara-ettevõtted. „Eraisikuteni jõuab meie toodetud kaugkütte toasoojus korteriühistute vahendusel,“ lisab Koppel. Adven hoiab oma valdkonnal pidevalt silma peal ning klientidel aidatakse teha energia alal õigel ajal mõistlikke otsuseid.
Sama tarkvaraplatvorm juba 10 aastat
Adveni äritegevus Eestis algas 1991. aastal, kui piirkondlikud soojusettevõtted moodustasid Termest AS-i. Aastast 2000 jätkati edukat tegutsemist Fortumi omanduses ning 2012. aastal loodi
Adven.
HansaWorldi tarkvara platvormiga alustati juba 2009 aastal, mil võeti kasutusele ka esimesed ettevõtte vajadustele vastavad erilahendused. 2016 aastal liiguti sujuvalt üle Standard Booksile, mis oli eelneva programmiga sarnane ning võimaldas jätkata Adveni-spetsiifiliste lahenduste loomist ning kasutust veelgi mugavamalt.
Kadri Koppeli sõnul kasutab Standard Booksi nende ettevõttes kokku umbes 30 inimest. Igapäevane töökeskkond on see eelkõige finantsosakonnale ja raamatupidajatele, kuid samuti ka kliendihalduritele ning ostu- ja hangete osakonna töötajatele.
Erilahendus on kliendihaldurite töövahend
Kui ettevõtte enda raamatupidamise ja laohalduse puhul kasutatakse tarkvara standardset osa, siis kliendihalduse jaoks on loodud erilahendus. „Standard Booksi erilahendus on
Advenis töövahendiks kliendihalduritele. Äritarkvara sisaldab kõiki kliendikontakte, lepingute infot, arvelduste aluseid ja mõõtmisinfot ning kogu müügiarveldus toimub selle põhjal. Mõõtmisinfo soojuse, gaasi jt koguste kohta jõuab programmi ning näitude/koguste alusel genereeritakse arved kõigile klientidele automaatselt. Meie klientide arvu arvestades on arvete automatiseerimine väga oluline, hoides oluliselt aega kokku,“ kõneleb Kadri Koppel.
Äritarkvaras rakendatakse ka kasutajaõigusi. Iga töötaja näeb just seda osa infost, mis tema töö jaoks vajalik on. Näiteks ei pääse kõik töötajad ligi ettevõtte finantsandmetele ning samuti ei puutu kliendiandmetega kokku need, kellel selleks otsest vajadust pole.
Kasulikud aruanded ja graafikud
Adveni töös on olulised mitmesugused aruanded, mida Standard Booksi erilahendus lubab kasutada. Kliendid on erinevate tunnuste alusel klassifitseeritud ning näiteks erilahenduse aruannet „müük tarbimiskohtade lõikes“ on võimalik vaadata nii tervikuna kui kliendigruppide kaupa.
Lisaks on Standard Books liidestatud Power BI platvorm, mis on sisuliselt ettevõtte juhtide jaoks sarnane tööriist nagu autojuhile „armatuurlauad“, see näitab meie ettevõtte tulemusi visuaalselt ja reaalajas. Andmed ise asuvad äritarkvaras ning see programm aitab vajalikku infot graafikute ja muude elementide abil kasutajatele mugavalt visualiseerida.
Miks just Excellent?
Kadri Koppeli sõnul on
Adveni eesmärk olla eelistatuim energiapartner oma klientidele. „Meile on ülimalt oluline, et kõik süsteemid töötaksid laitmatult. Paljude suurtööstuste jaoks on kriitilise tähtsusega, et pakume energiat kõrge varustuskindlusega ja see on suur vastutus. Standard Booksi äritarkvara aitab meil oma tegevusi paremini hallata,“ selgitab ta.
Professionaalsed nõuanded ja juhised on samuti tähtsad. Küsimustele programmi seadistamise või funktsioonide kohta on Excellentist alati saadud kiire ja asjatundlik vastus. Ka ettetulevate tõrgete korral on operatiivselt tegutsetud. Lisaks leidub peale 9 aastat tarkvaraga töötamist ikka veel avastamata lahendusi, mis väärtust loovad.
„Usume, et iga ettevõte peaks keskenduma oma põhitegevusele. Meie klient ei pea muretsema, kas tema hoone või tootmisüksus saab vajalikus koguse soojus- või jahutusenergiat. Samuti ei pea meie oma pead vaevama, kas äritarkvara ikka töötab, vaid usaldame selles osas Excellenti. Igaüks võiks jääda oma liistude juurde ja pakkuda teenust-toodet, mille peale saab kindel olla,“ selgitab Kadri Koppel.
Tekkis huvi? Tutvu Standard Books äritarkvara võimalustega lähemalt
SIIN.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.