• 04.11.20, 07:00

Excellenti 5 nõuannet Standard Booksi kohta

Avaldame siin meie klientide enim levinud küsimused koos praktiliste juhiste ja vastustega. Täpsustuste ja täiendavate küsimuste korral julgustame pöörduma ikka meie kasutajatoe poole.
Triinu Kase jagab nõu Standard Booksi kohta
  • Triinu Kase jagab nõu Standard Booksi kohta
1. Aruandes ei ole näha piisavalt andmeid. Kas saab ise teha sellist aruannet, kus oleks rohkem andmeid?
Aruandegeneraator võimaldab kasutajal luua uusi aruandeid. Nii on võimalik oma vajaduste kohaselt kasutada kõiki Booksi andmebaasi sisestatud andmeid. Aruandegeneraator võimaldab luua aruandeid, mis on sarnase keerukusega nagu standardaruanded, kuid võivad sisaldada just konkreetsele kasutajale sobivat infot ja väljundit. Aruandegeneraatoriga ei pea ilmtingimata tegema täiesti uut aruannet, vaid sellega saab täiendada olemasolevat aruannet.
2. Kas ma saan ettevõtteid ise lisada ja vajaduse korral kustutada?
Kliendil on võimalik ise lisada ettevõtteid. Selleks on kodulehel üleval juhend, mida tuleb täpselt sammhaaval järgida.
Ettevõtete tühjendamist ja kustutamist teeb konsultant. Tühjendamise korral tehakse tühjaks ettevõtte koht, kuhu hiljem on võimalik ettevõte peale lisada. See teenus on tasuta, kuid on vaja leppida kokku aeg. Kustutamine on tasuline teenus, kuna selle käigus kustutatakse ära ka ettevõtte koht.
3. Tahaksin kliendile anda ligipääsu programmile. Kas on võimalik peita ettevõtteid, et ta näeks ainult neid ettevõtteid, kuhu tal on ligipääs?
Ettevõtete peitmist on võimalik teha kahte moodi. Ühel juhul näeb klient kõiki programmis olevaid ettevõtteid, kuid saab sisse ainult nendesse ettevõtetesse, kuhu talle on antud vastav luba.
Kui klient ei tohiks näha teiste ettevõtete nimesid ettevõtete registris, tuleb tellida tasuline konsultatsioon, mille käigus saame valmistada ette vastava klientprogrammi.
4. Vajutades dokumendil printeri märki, algab kohe printimine, aga tahaks teha dokumendist PDF-i.
Kui kasutaja soovib erinevate dokumentide trükkimiseks kasutada eri printereid, siis on vaja, et dokumendi trükkimisel avaneks printeri valik.
Programmis on võimalik seadistada, kas arve printimisel avaneb printerite nimekiri. Iga eri liiki dokumendi puhul on võimalik määrata seda erinevalt. Selleks tuleb moodulis „Üldine” registris „Dokumendimallid” leida õige dokumendimall ja avada see ekraanil. Malli akna peal valida operatsioonide(„rattakese”) menüüst „Info”. Avanenud aknas märkida linnukesega „Printeri dialoog” ja „Salvesta”. Dokumendimalli aknas vajutada samuti „Salvesta”.
5. Programm on läinud piiratud kasutusega seisu ning pole võimalik printida. Mida teha?
Kui programm on läinud piiratud kasutusega seisu, tuleb võtit uuendada moodulis Üldine >> Seadistused >> Internetivõtmed >> Võta uus andmebaasivõti. Kui võtme võtmine õnnestub, saate vastava teate.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.20, 12:06
Äritarkvara nagu hea vein
Juba enam kui 20 aastat on Balen OÜ hoolitsenud selle eest, et Eesti inimesed saaksid juua tõeliselt häid ja kvaliteetseid veine.
Uudised
  • 11.06.20, 08:00
Excellenti 5 nõuannet
Klienditoele esitatakse tihti küsimusi seoses olukordadega, kus on vaja erinevate isikute tegevusi kontrollida või üle vaadata. Olgu selleks juhi, raamatupidaja või ühe osakonna soov. Alates kevadest oleme planeerinud kavasse tasuta koolituse Standard Books edasijõudnutele ja sellel koolitusel toome välja erinevaid võimalusi, kuidas sellist kontrolli teha.
  • ST
Sisuturundus
  • 03.06.20, 08:00
Standard Books saadaval ka Lätis
Võimekas Excellenti poolt pakutav äritarkvara Standard Books on nüüd kättesaadav ka Lätis tegutsevatele ettevõtetele.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.04.20, 08:00
Kuidas kodukontoris Standard Books enda kasuks tööle panna?
Kodukontoris töötamine on uus reaalsus. Mida osavamad oleme ise kaugtööd puudutava tehnoloogia kasutamises, seda tulemuslikumad saavad olla tööpäevad kodukontoris. Korraldasime veebiseminari, et rääkida üle need nüansid, kuidas äritarkvara Standard Books kodus töötades võimalikult tõhusalt tööle panna.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele