• 04.12.19, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötaja kommenteerib internetis, ettevõtja saab kahjunõude. Mida peale hakata?

Internetikommentaatorid on viimasel ajal saanud sadu nõudekirju väidetava laimu eest, kampaania kriitikute sõnul pole nõuded sageli põhjendatud ja kummaline on see, et töötajate käitumise eest internetis püütakse panna vastutama tööandja.
Hedman Partnersi vandeadvokaadid Urmas Kiik ja Toomas Seppel.
  • Hedman Partnersi vandeadvokaadid Urmas Kiik ja Toomas Seppel. Foto: Andras Kralla/Äripäev
Nõudekirju ühendab laias laastus üks mall: sellega küsitakse 3000 eurot kahjutasu ja pealt 500 euro menetluskulu. Kirjale reageerimata jätmise korral lubatakse minna kohtusse ning hoiatatakse, et sellisel juhul võivad üksikasjad ka meediasse jõuda. Tihtipeale pärinevad need kirjad ühest allikast: nõuete esitajaid esindab advokaadibüroo EmeraldLegal vandeadvokaat Robert Sarv.

Seotud lood

Uudised
  • 08.10.19, 09:47
Tööandja maine võib olla tähtsam kui palganumber
Ettevõtte kehv maine võib muuta tööle kandideerijad ettevaatlikuks ja kõhklevaks. Kui tegutsetakse veel ühiskonnas vähem prestiižikates tegevusvaldkondades, peab firma oma kuvandile tavapärasemast rohkemgi panustama.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele