• 16.02.19, 10:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas ukselt-uksele müüjast sai noorim naismiljardär

Tahad teada mudelit, mille abil jõudis Tai Lopez ärini, kus ta teeb 2h kuus tööd ja teenib samal ajal 2 miljonit eurot? Või kuidas noorim naismiljardär viis Spanxi oma valdkonna tippu kapitali kaasamata? Siin on Silver Roogeri kuumad muljed Miamist, konverentsilt „10X Growth“.
Kuidas ukselt-uksele müüjast sai noorim naismiljardär
Meil kõigil on järgnevast nii mõndagi õppida. Tee endal olemine mugavaks ja meeldivat lugemist!
SARA BLAKELY- just meie kõige pimedamatel hetkedel on valgus kõige lähemal. Kõik, kes on kunagi pidanud ukselt-uksele müüma, teavad, et tegemist on ühe väljakutsuvama müügiga. Sul on ülivähe aega, et saavutada kliendiga kontakt, usaldus- ja see ei pruugi ikka veel müüki tähendada. Kui toode on keeruline, on ka müügi õnnestumine loomupäraselt madal ja seetõttu võib olla päevi, kus mitte midagi ei õnnestu.
Ühel sellisel eriti raskel päeval oli pisarates Blakely loobumise lähedal. Kuidas läks nii, et ülikooli lõpetanud ja algselt advokatuuri poole püüelnud naisest sai ukselt-uksele müüginaine? Ja kuigi, olles riigi parimaid müüjaid ja lausa müügitreeneri rollis, oli ta endiselt õnnetu ja rahulolematu?
Sellised hetked on elumuutvad- Sa kas võitled, kohaned ja võidad. Või loobud. Sara võitles ja täna tagantjärgi ta näeb, miks kõik just nii läks. Ukselt-uksele faksimasinate müük varustas ta vajalike oskustega hilisemaks ja andis talle paksu naha viia ellu maailmamuutev unistus. Sara: “Kõik on müük.” Kõigel on oma põhjus. Sellel päeval otsustas Sara, et on aeg muutusteks. Ta pani kirja oma tugevused ja nõrkused ning peagi võttis peas vastu otsuse- ta leiutab toote.
Kõik algab ühest selgest taotlusest. Ühest selgest taotlusest. See kõlab nii lihtsalt, aga kui lugeda ja tutvuda kõikide suurte tegijate edulugudega- näed sa ühte ja sama. VÕTA VASTU OTSUS. Ja seejärel hoia silmad lahti! Mõtle sellele- kujuta seda enda peas ette, visualiseeri! Sara ootas kaks aastat ja ta sai selle. Tuli Spanx- selle loomislugu on nii huvitav, et soovitan eraldi googeldada.
Nüüd aga Sara edu saladus ja peamised õppetunnid 5-miljardilise äri loomisel, jäädes ainuomanikuks! Jah, ainuomanikuks! Siin nad on, TOP 5:
1) “Kõik algab Sinu mõtetest ja kuidas Sa räägid iseendaga. Dr Wayne Dyer- “How to be a no-limit person”. Muutis mu elu ja mu isa parim kingitus mulle.”
2) VII OMA EESMÄRK 2x KÕRGEMALE. Unista suurelt ja korda iga päev! Ning siis vii see ellu! Sara: “Kui teised katseajal müükarid ütlesid, et unistavad, et saavad vanemmüügispetsialistiks, siis mina ütlesin, et saan selle ettevõtte tegevjuhiks. Kõik naersid. Läks teisiti- olen hoopis siin.”
3) “See, et Sa oled edukas, ei tähenda seda, et Sul peaks kõik asjad imehästi olema. Ära teeskle ja ole aus, ole Sina ise. On endal lihtsam. Julge olla Sina ise, seada end piinlikesse olukordadesse. Nii oled kokkuvõttes vabam ja iseendaga kooskõlas on oluliselt kergem jahtida oma unistusi”
4) “Ära rapsi. Võta aega mõtlemiseks. Minu parimad ideed tulevad näiteks autoga sõites hommikuti tööle. Vahel teen seda meelega ja sõidan tunde kontori ümber ringe. SUL ON VAJA AEGA MÕTLEMISEKS JA ISEENDAGA OLEMISEKS- siit tuleb kasv ja innovatsioon. Leia üles oma lemmiktegevused ja kohad, kus loovus leiab Sind üles.”
5) “Ära kunagi eelda, et Sinu klient või investor leiab Su esitlusest ise kasud üles.” Teisisõnu, millist kasu need erisused sellele kliendile toovad? Miks just Teie ettevõte?
TAI LOPEZ- sotsiaalmeedia superstaar, influencer. Tema kohta on niipalju sisu. Kes ei tea, googeldage. Tai on suutnud üles ehitada brändi ja süsteemi, mis toob talle raha sisse ka siis, kui ta ise enam midagi ei tee. Lisaks isiklikule brändile on Tai ka edukalt investeerinud, olles kaasomanikuks Mentorboxis, nn raamatute Netflix.
Tai ettekande magusam osa keskendus esmakordselt avalikkusele ette näidatud mudelile, mis võimaldab korrata tema edu: tehes 2h kuus tööd ja teenides 2 miljonit, alustades sotsiaalmeedias ja Youtubes enesebrändinguga.
5- SAMMU MUDEL RAGS-TO-RICHES
1) Knowledge- Tarkus, Arukus. Üks raamat nädalas! 30 lehekülge päevas. Maailma tipud: Bill Gates, Warren Buffet, Jeff Bezos- nad kõik loevad. Tahad jõuda tippu, õpi parimatelt. Warren Buffet pidi parematel päevadel lugema 500lk päevas.
Olulised alampunktid:
- Unista, visualiseeri palju. Maailma rikkaim mees Jeff Bezos teeb mida iga hommik? Lamab voodis, visualiseerib tunde enne tööle minekut. Aeg iseendaga mõtete korrastamiseks, sihiku paika seadmiseks, unistamiseks ja suure pildi nägemiseks.
- Mikrotegevused- eelneva punki võib mõneti kokku võtta tõmbeseadusega (Law of Attraction). Kuid lihtsalt mõtlemisest ei piisa! Tuleb teha ka igapäevaselt tegevusi, mis sind unistuse poole viivad. Mikrotegevused.
2) Networking- inimesed, inimesed, inimesed. Vana hea klišee- miks Sa seda ikka veel ei järgi? Ütle kes oled Sina ise ja ma ütlen, kes on Su parimad sõbrad. Iga inimene Sinu elus on kas pluss või miinus. Tee nimekiri. Vaheta välja kõik miinused:
- inimesed, kes hoiavad Sind tagasi
- kes ei ole ise inspiratsiooniks/motivatsiooniks
- Kellelt ei ole midagi õppida või kellega koosolemine ei paku tegelikkuses enam väärtust.
- Inimesed, kes teesklevad, et toetavad Sind ja Su unistusi.
- Sa ei saa lubada endale olukorda, kus Su kõige suurem pidur või takistus on Su enda kodus.
Inimesi on vaja palju- õpi networkima, uusi kontakte/tutvusi leidma. Networkingu põhiline viga, mida tehakse, on see, et fookuses on suhtluse ajal MINA-MINA-MINA. Kui tahad uusi sõpru, kontakte, siis paku neile vestluse käigus väärtust- aita neil vastuseid leida küsimustele, lahendada mõni murekoht.
3) Personal- Personal Service Brand (PSB). Rõhk sõnal SERVICE. Enda promomine ja turundamine muutub järneva paari aasta jooksul põhiteemaks. Neid tuleb juba täna niipalju peale ja inimesed ei hakka kuulama kõiki korraga. Isikliku brändi puhul jäävad lõpuks ellu maailmatasemel nimed. Vähesed suudavad siin võistelda Oprah, Grant Cardone, Lebron Jamesi jne staaridega. Kui Sa tõesti tahad luua midagi, mis globaliseeruvas maailmas järjest suuremate tegijate vastu võideldes ka pidama jääks, siis ilma tugeva isikliku TEENUST PAKKUVA brändita seda ei saavuta. Leia oma nišš, kus Sa oled tugev ja hea ning hakka inimesi selles valdkonnas aitama, teenindades neid ja leides lahendusi nende probleemidele. Lihtsalt meelelahutuse ja karismaga suudavad üksikud. Miks on PSB loomine vajalik? See eristab Sind konkurentidest ja sinna saab hiljem lisada teisi tegevusalasid ja brände. Sina oledki äri!
4) Infinitely scalable brand- see vajab raha! Lõputult skaleeritav bränd. Me räägime siin mitmekümne miljoni äridest. Sa pead kas kaasama suure hulga raha, riskides nii kaotada kontroll ja osalus firma üle või suutma ise seda ülal pidada. Igal juhul võtab sellise äri idee ja esialgse plaani ellu viimine kõvasti aega ja raha. Kust seda saada? Vaata eelnevat punkti. Head kohad Tai arvates, kus täna alustada ja kiiresti asi üles ehitada:
- Sotsiaalmeedia turundamise guru.
- AirBnB rendihaldusega tegelev firma
- E-kommerts, Interneti äri spetsialist. Nt kodulehe parendaja, konsultant.
PS. Peaegu kõik suured tegijad olid enne suurt äri PSB-d. Jeff Bezos oli finantskonsultant, maakler.
5) Passive appreciating assets- varad, mis ajas kasvatavad väärtust, ilma liigse riskita. Näiteks targalt valitud kinnisvara.
Häid müüginippe raamatupidajatele jagab Silver Rooger Raamatupidamisbüroode konverentsil KASUMLIK KASV 2019.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele