Laenan seekordse postituse refereeringuna Seth Godinilt, mitme hea raamatu autorilt ja nutikalt marketingitegijalt.
Kui sinu ette satub uus idee, siis kas sa:
* Kaalud selle rakendamist enne kui sellest saadavat võimalikku kasu?
* Pöörad tähelepanu pigem võimalikele ebamugavustele vähestele kui kasule paljudele?* Kirjeldad kui hästi on asjad praegu?* Paned kahtluse alla muutuse väljapakkuja usaldusväärsuse, kogemuse, autoriteedi?* Keskendud pigem sellele, mis võib minna untsu kui sellele, mis võib minna hästi?* Keskendud lühiajalisele kulule, mitte pikaajalisele võimalikule tulule?* Võitled staažiga välja teenitud hüvede eest?* Rõhutad kiiremate asjade olulisust, tuleviku hinnaga?* Võrdled seda, mis sul praegu on hästi sellega, mis võib tulevikus halvasti minna?Kui vastus on “jah” (või mitu “jah-i”), siis… nojah, tead isegi...
Autor: Lemmi Kann, Raimo Ülavere