Standard Books on Eesti turul olnud juba kolm kümnendit ja selle aja jooksul on heale lapsele omaselt olnud tal palju erinevaid nimesid. Kas teadsid, et 1991. aastal alustati nimega MacHansa? Aastatega oleme teinud palju tööd, et tagada nii kauaaegsete kui ka uute klientide maksimaalne rahulolu, programmi kasutajamugavus ja kiire tarkvaraareng.
- Excellenti turundus- ja kommunikatsioonijuht Maret Luts Foto: RAIGO PAJULA
Tehnoloogia areng ja tarkavaraarendus on tänapäeval muutunud ülikiireks ning Excellenti meeskond pingutab kõvasti iga päev, et püsida konkurentsis ja hoida kliendid rahulolevatena ka järgmise 30 aasta jooksul.
Klientide tagasiside on just see, mis meie meeskonda motiveerib ning on õpetlik ja edasiviiv jõud. Toome lugejateni kolm peamist märksõna koos klientide tagasisidega Excellenti viimasest soovitusindeksi kokkuvõttest, kus kasutajad on vastanud küsimusele: „Kui tõenäoliselt soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?”
• Standard Books on mugav
„Loogilise ülesehitusega, mugav, muudatused reaalajas, hea tugi probleemide korral.”
• Kiire abi
„Kiired, sõbralikud ja rahulikud konsultandid.”
„Teenindajad teavad tarkvara ja tunnevad ka programmi hingeelu.”
„Hea on teada, et igale probleemile saab alati abi. Klient on nende jaoks kuningas.”
• Pakutava tarkvara funktsionaalsus vastab minu ettevõtte vajadustele
„Vastab täielikult minu ettevõtte vajadustele.”
„Mulle on oluline, et kui on kogemata midagi läinud valesti, siis on lihtne leida viga ja seda parandada. Mõne teise programmiga on parandamine ja veaotsimine tehtud väga keeruliseks.”
Täname kõiki lugejaid, kellel on kokkupuude meie tarkvaraga. Igaüks on andnud oma panuse sellel teekonnal. Teeme kõik endast oleneva, et klientide tunnustus jääks meid saatma ka edaspidi.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.