RIA ütleb, et kahjuks on mitmeid näiteid, kus Eesti ettevõtted on kaotanud ligipääsu oma sotsiaalmeediakontodele ning halvemal juhul on ka varastatud raha lehega seotud krediitkaardikontolt.
Sotsiaalmeedial on ettevõtete ja asutuste jaoks aina suurem roll maine kujundamisel ja hoidmisel. See pakub võimalust informeerida kliente, läbi viia reklaamikampaaniaid või mänge, kasvatada toote või teenuse tarbijaskonda, saada ka tagasisidet klientidelt ja palju muud põnevat. Samuti läheb aina suurem osa reklaamieelarvest sotsiaalmeediakanalitesse, et organisatsiooni tuntust tõsta. Ehk siis sotsiaalmeedia on organisatsiooni (sageli tähtsaim) visiitkaart.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Raamatupidamiseta ei saa tegutseda ükski ettevõte ega mittetulundusühing ning kuna paljudel ettevõtjatel puuduvad vastavad teadmised, on enamasti mõistlik see teenusena sisse osta. Mida peaks raamatupidamisteenuse tellimisel silmas pidama ning milliseid vigu kiputakse sel teemal tegema, räägib enam kui 25-aastase kogemusega raamatupidamisbüroo Vesiir OÜ asutaja ja juht Enno Lepvalts.