RIA ütleb, et kahjuks on mitmeid näiteid, kus Eesti ettevõtted on kaotanud ligipääsu oma sotsiaalmeediakontodele ning halvemal juhul on ka varastatud raha lehega seotud krediitkaardikontolt.
Sotsiaalmeedial on ettevõtete ja asutuste jaoks aina suurem roll maine kujundamisel ja hoidmisel. See pakub võimalust informeerida kliente, läbi viia reklaamikampaaniaid või mänge, kasvatada toote või teenuse tarbijaskonda, saada ka tagasisidet klientidelt ja palju muud põnevat. Samuti läheb aina suurem osa reklaamieelarvest sotsiaalmeediakanalitesse, et organisatsiooni tuntust tõsta. Ehk siis sotsiaalmeedia on organisatsiooni (sageli tähtsaim) visiitkaart.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.