• 21.09.21, 07:52

Kliendikeskne toimimisviis loob rahulolu

Sõnal „kliendikesksus” on palju tähendusi ja tõlgendusi, mis annab märku inimeste erinevast suhtumisest. Üldiselt seostub kliendikesksus sellega, mida klient kogeb suheldes ettevõttega vahetult või kaudselt. Oluline on see, kui rahule klient saadud kogemusega jääb.
Raamatupidaja.ee ärijuht Mare Timian
  • Raamatupidaja.ee ärijuht Mare Timian
Kliendikesksuse konsultant ja koolitaja, Kliendikesksuse arendus OÜ juht Katri Rohesalu selgitab alljärgnevas intervjuus lähemalt, mis on kliendikesksus ja kellele see vajalik on.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele