• 28.08.19, 12:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mida toob uus e-maksuamet?

Maksu- ja Tolliamet kutsus Raamatupidaja.ee külla, andes meile võimaluse peagi lansseeritava uue iseteenindusega tutvuda. Uuenduste fookuses on kliendipõhine lähenemine ja lihtsus, pikemas perspektiivis on eesmärgiks läbi mugava kasutuskogemuse suurendada inimeste maksutahet ning parandada maksukäitumist.
Sander Aasna, Maksu- ja Tolliameti avalike teenuste valdkonna juht
  • Sander Aasna, Maksu- ja Tolliameti avalike teenuste valdkonna juht Foto: Erakogu
Suvi oli maksuametis sel aastal tihe, kuna uue teeninduse küljes on üle 200 IT-rakenduse, mis vajasid kontrollimist ja testimist, enne kui uuele keskkonnale üle minna on võimalik. Praegune maksuameti e-teenindus lülitatakse välja reedel, 30. augustil, peale tööpäeva lõppu (kell 17:00) ning taastatakse järgmise päeva lõunaks. Kuigi keskkond on ligipääsetav juba laupäeva õhtuks, võib tõrkeid esineda erinevate rakenduste töös. Kogu uus süsteem on lubatud uuena toimima saada esmaspäeva ehk 2. septembri hommikuks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele