Luminor suunab alates 1. augustist oma kontorites euro sularahatehingud letiteeninduselt iseteenindusele.
„Meie panga teekond algas suurte muutustega ning neid jätkub veel praegugi igasse päeva, kuna liigume paremate digiteenuste ja lahenduste poole. Üleminek sularaha sisse- ja väljamaksmisel letiteeninduselt iseteenindusele on üks osa meie uuest tegevusmudelist ning uuest kontorivõrgu kontseptsioonist. Ei tasu muretseda, et kontoritest kaob sularaha täielikult ära. Kaob üksnes letiteenindus ning klient saab sularaha oma kontole endiselt sisse maksta ja sealt välja võtta sularahaautomaadi kaudu,“ ütles Luminori jaepanganduse juht Kerli Gabrilovica.
„Üleminek sularahatehingute puhul iseteenindusele lubab meil tagada kiiremat klienditeenindust nii kliendile, kes soovib teha sularaha sisse- või väljamakset kui ka kliendile, kes tuleb kontorisse mõnes teises küsimuses. Lähima automaadi asukoha leiab klient meie kodulehelt. Kontoris või kontori juures olevate automaatide kasutamisel on meie töötajad igati abiks, kui klient peaks vajama juhendamist, “ lisas Gabrilovica.
Välisvaluuta puhul lõpeb müntide ja paberraha vastuvõtmine, väljamaksmine, kontroll ja vahetus juba 1. juunist.
Tallinnas asuv Luminori Kristiine kontor läheb automatiseeritud sularahateenusele täielikult üle juba juuni keskpaigast (mai algusest juuni keskpaigani on sealne kontor remondis).
Kliendid saavad küsimusi esitada Luminori ööpäev läbi töötaval klienditeeninduse telefonil 628 3300, internetipangas, kodulehe vestlusaknas, aadressil
[email protected] ja Luminori kontoris.
Allikas: Luminor Bank
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.