• 04.02.19, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalkindlustusameti uus esindus

Sotsiaalkindlustusamet ja Türi vald sõlmivad koostöölepingu, mille kohaselt toetab vald ametile sobivate ruumide remonti ja töökorda seadmist. Ameti Türi esindus avatakse sügisel aadressil Viljandi 13B ja uues esinduses hakkab tööle 30 inimest.
Sotsiaalkindlustusamet avab sügisel Türi esinduse, tööd saab 30 inimest
  • Sotsiaalkindlustusamet avab sügisel Türi esinduse, tööd saab 30 inimest Foto: scanpix
„Sotsiaalkindlustusameti samm on kiiduväärne ning kinnitab, et me suudame ja tahame luua töökohti väljaspool Tallinna ja Harjumaad,” ütles riigihalduse minister Janek Mäggi. “Usun, et järgmine valitsus jätkab töökohtade loomist ja välja viimist kõigisse Eesti maakondadesse. See aitab tagada kõrget elukvaliteeti üle kogu Eesti.”
Sotsiaalkindlustusameti personali- ja haldusosakonna juhi Karina Madise sõnul on Türi kontorist plaanis teha ameti kõige uuem ja kaasaegsem töökeskkond, kus kasutatakse tegevuspõhise kontori lahendust. „Meil on hea meel, et sobivate ruumide leidmise ja ka nende remondi juures on meile vald appi tulnud,“ rääkis Madis.
„Näeme, et Türil võiksid lisaks klienditeenindajatele olla sellised töökohad, mis ei ole asukoha spetsiifilised, nagu näiteks finantsarvestus, maksete menetlus, info- ja dokumendihaldus ja teised siseteenused. Samas annab asukoht Eestimaa südames häid logistilisi võimalusi ka kliendini jõudmiseks,“ andis Madis aimu erinevatest kompetentsidest, keda Türi kontorisse plaanitakse.
Türi vallavanema Pipi-Liis Siemanni sõnul on suurepärane, et riik oma töökohti Tallinnast välja maapiirkonda toob. „See annab meie piirkonna inimestele võimaluse oma elukoha läheduses sobivat tööd teha, laiendades sedasi elanike võimalusi,“ lisas Siemann.
Sotsiaalkindlustusametil on üle Eesti peaaegu 600 töökohta. „Me teeme väga erinevat tööd – alates vahetust kontaktist inimesega, nagu näiteks nõustamistelefonid või juhtumikorraldus, kuni suurte andmemahtude analüüsini välja. Meil on huvitavaid arendusprojekte, näiteks osalesime edukalt Häkatonil, kus otsiti lahendust puudega inimeste parkimiskaartide teemale. Oluline eelis on ka paindlik tööaega ja kaugtöö võimalus,“ julgustab personalijuht inimesi ametisse kandideerima.
Allikas: Sotsiaalkindlustusamet, Türi vallavalitsus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele