• 22.05.17, 10:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hierarhiast tulemuslikkuseni: kuidas e-posti paremini kasutada

E-post on peamine digitaalse kommunikatsiooni meetod töökohal. Aga selles on ka oma peidetud ohud.
E- kirjade peidetud ohud
  • E- kirjade peidetud ohud Foto: https://pixabay.com
Ettevõtted on algusest peale tunnustanud e-posti kui töökohal kommunikatsiooni soodustavat vahendit. Võimalus võtta korraga ühendust suure hulga inimestega suurte vahemaade taga näiliselt vähese kuluga ja peaaegu ajanihketa, tegi sellest tehnoloogiast potentsiaalselt kõike muutva idee. Kuigi on tekkinud ka teisi rakendusi, mis lubavad e-posti asendada, kasutatakse seda töökohal üha enam. Siiski pole laialt levinud ja omaks võetud e-post suhtlemiseks alati tulemuslik ega isegi tõhus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele