• 02.09.15, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Liikvel Danske Banki petukirjad

F-Secure'i tugikeskus hoiatab Danske Banki nime alt saadetud petukirja eest, mis tuleks koheselt ära kustutada.
Liikvel on DanskeBanki petukirjad
  • Liikvel on DanskeBanki petukirjad Foto: EPA
Liikvel on petukiri, milles teatakse kirja saajale, et Danske Bank on saatnud „siseteate“ning palutakse klikkida kirjas sisalduvale lingile „Juurdepääs Internetipank“. Tegemist on petukirjaga ning F-Secure tugikeskus soovitab kirja koheselt kustutada.
 
Danske Banki petukiri
  • Danske Banki petukiri
„Eriti oluline on muuhulgas pöörata tähelepanu kirja saatja aadressile  – antud petukiri on tulnud domeenilt @danskeinternetpanki.ee, mis peaks kirja saajas koheselt kahtlust äratama,“ sõnas F-Secure tugikeskuse juht Raido Orumets. „Juhul kui selline kiri kasutaja postkasti satub, siis tuleks see koheselt kustutada või toimida vastavalt teie rämpspostitõrje teenusepakkuja soovitustele,“ lisas ta.
Danske Bank palub neil klientidel, kellel on kahtlus, et nad on sisestanud oma internetipanka sisenemiseks vajaminevad andmed valel lehel, koheselt helistada Danske Banki infotelefonile 6 800 800. Internetipanka turvaliseks sisenemiseks soovitab pank alati avada panga koduleht www.danskebank.ee eraldi veebilehitsejas. Lisaks tuleb tähelepanelik olla ja mitte kunagi jagada kellegagi oma internetipanga tunnust ja paroole. Pank ei küsi kunagi kliendilt selliseid andmeid.
Mida aga teha siis, kui lingil on juba klikitud või andmed sisestatud?
RIA turvaintsidentide käsitlemise keskus CERT Eesti selgitab, et kui kiri on avatud ja ka lingile vajutatud, ei ole kasutaja sisselogimisinfot siiski veel õngitsussaidi omanikele saadetud.
Kui aga sisestatud on nii kasutajanimi kui ka parool (sisselogimisandmed), siis palub CERT esimesel võimalusel pöörduda Danske Banki poole ja oma sisselogimisandmed ära muuta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele