Juuli algul pakkide liikumise venimise pärast klientide pahameele teeninud postiettevõte Omniva põhjendab pakkide liikumise venimist saatja veaga.
„Tõenäoliselt komplekteeris kauba saatja saadetised valesti,” selgitas
Võrumaa Teatajale Omniva (endine Eesti Post) kommunikatsioonijuht Kadri Tonka,
Juulis kurtsid inimesed
Võrumaa Teatajale, et riigi postiettevõte Omniva kaotab pakke. Nii näiteks ootas terve nädala oma Tallinnast saadetud pakke Võru ettevõtja Raul Sõmer.
Omniva selgituse kohaselt võivad pakid sageli viibima jääda saatja hooletuse tõttu – eksitakse vormistamisel, pakendmisel, komplekteerimisel. Tonka sõnul ei vasta kvaliteedinõuetele kõigist saadetiste kohaletoimetamistest alla ühe protsendi.
Autor: Äripäev, Tuuli Seinberg
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.