• 23.08.11, 11:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

KPMG uuring: mobiilimaksed on nelja aasta pärast igapäevane asi

KPMG Internationali ülemaailmses tippjuhtide uuringus selgus, et läheb veel neli aastat enne kui mobiilimaksed ning m-pangandus muutuvad igapäevaseks.
KPMG küsitles globaalses uuringus 2011 KPMG Mobile Payments Outlook kokku ligi tuhandet finantsala, tehnoloogiasektori, telekommunikatsiooni ja jaekaubanduse tippjuhti, kellest 83 protsendi arvates muutuvad mobiilimaksed üldlevinuks nelja aastaga. 46 protsendi arvates juhtub see juba kahe aastaga ning üheksa protsenti leidis, et mobiilimaksed on igapäevane asi juba praegu, teatas KPMG.
„Koos nutitelefonide arvukuse plahvatuslik suurenemise ning tehnoloogia arenguga kasvab mobiilimaksete arv palju kiiremini kui oodatakse. Globaalselt on mitmed makserakendused juba käivitamiseks valmis ning paljud tippettevõtted on toomas või juba toonud turule uusi võimalusi. Tarbijate huvi mobiilimaksete vastu kasvab kooskõlas ettevõtete valmidusega pakkuda uusi lahendusi,“ ütles KPMG Baltics OÜ nõustamisteenuste juht Karin Rätsep.
Hinnates võimalikke takistusi, leiab 71 protsenti vastanutest, et tarbijatele teeb muret privaatsus ja turvalisus mobiiliseadmete kasutamisel ning see pärsib mobiilimaksete levikut rohkem kui tehnoloogilised probleemid. Mobiilimaksete kasuks räägib 81 protsendi arvates mugavus ja kättesaadavus, mille järgnevad sellised omadused nagu lihtsus, turvalisus ning madal hind.
Mobiilimaksete arendamisel on jäme ots oodatult pankade ja krediitkaardiettevõtete käes, kes mängivad äriliidrite arvates kõige tähtsamat rolli teenuste arendamisel. Järgnevad telekommunikatsiooniettevõtted, spetsiaalsed online-maksete firmad (nt PayPal, Boku, Obopay), suured internetiettevõtted (nt Google, Facebook, Amazon), jaekaubandus- ja tehnoloogiaettevõtted.
Uuring 2011 KPMG Mobile Payments Outlook  toimus Ameerikas, Euroopas, Lähis-Idas, Aasias, Aafrikas ning Vaikse ookeani piirkonnas. Kokku küsitleti ligi 970 tippjuhti peamiselt finantsteenuste, tehnoloogia-, telekommunikatsiooni- ja jaekaubanduse sektoris.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele