• 15.03.11, 11:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseametile saab Facebookis kaebusi esitada

Tarbijakaitseamet võtab nüüdest tarbijate kaebusi vastu ka Facebookis, kus saab kaebusele lisaks üles laadida ka vajalikud dokumendid.
Märtsi teisest nädalast alates on huvilistel võimalus saada adekvaatset ja operatiivset tarbijakaitset puudutavat informatsiooni ameti Facebooki leheküljelt. Samuti on Facebooki kasutajatel  võimalus Tarbijakaitseameti leheküljele postitada küsimusi või arutleda teemakohaste probleemide üle.
„Facebook on tänaseks  paljuski välja kasvanud oma pelgalt suhtlusvõrgustiku laadsest olemusest ning  muutunud muu hulgas  ka aktiivseks reklaami keskkonnaks. Avades populaarses sotsiaalmeedia kanalis lehekülje, soovis Tarbijakaitseamet olla  kohal sündmuste keskpunktis ja vajadusel pakkuda kiiret ja asjakohast abi ning informatsiooni," ütles Tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Tarbijakaitseameti Facebooki keskkonnas on olemas ka kaebuse  esitamise vorm, kuhu on võimalik laadida kaebusega seotud dokumendid (nt avaldus müüjale, ostu tõendav dokument vms). Nagu e-mailiga saadetud kaebused, registreeritakse ka Facebooki keskkonnast saadetud pöördumised. Samuti saab tarbija kinnituse kaebuse kohalejõudmise kohta.   

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele