Maksu- ja Tolliamet alustab tänasest lühisõnumite saatmise klientidele, kellel on probleeme maksude õigeaegse tasumisega.
SMS-teavitus on täienduseks tavapärasele e-posti teel teavitamisele.
Maksuhaldur on tänu aasta algul käivitunud massteavituskeskusele senisest enam kliente e-kirja teel lähenevatest tähtaegadest, deklaratsioonides esinevatest puudustest ja maksuvõlgnevustest teavitanud. Üheteistkümne kuuga on saadetud kokku ligi 730 000 erinevat elektroonilist teavituskirja. E-teavitus on andud positiivseid tulemusi, vähenenud on nii deklaratsioonide esitamise kui maksete tasumisega hilinemine.
Uue kanalina võtab amet nüüdsest kasutusele ka SMS-teavituse, mida kasutatakse eelkõige klientide puhul, kelle e-posti aadressi maksuhalduril ei ole. Lühisõnumite saatmine on odavam alternatiiv paberkirjade saatmisele ja helistamisele.
Esimesed 1000 võlgnevusest teavitavat lühisõnumit saadab MTA välja juba sellel nädalal.
SMS-teenuse osutamisel teeb MTA koostööd Riigi Infosüsteemide Arenduskeskusega.
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.