Tänasest avas Maksu- ja Tolliamet klientidele uue ja kaasajastatud näoga e- maksuameti, mille uus nimi on "e-maksuamet/e-toll".
Uuenduse tulemusena valmis kaasajastatud ning Maksu- ja Tolliameti interneti kodulehega sarnase kujundusega elektrooniliste teenuste keskkond, mille loomisel on arvestatud klientidelt saadud ettepanekutega.
E-maksuametis/e-tollis on teenused jaotatud vastavalt erinevate kasutajagruppide vajadustele, nii saab klient kasutada teenuseid, kas eraisikuna või juriidilise isiku esindajana. "Teenused on loogiliselt grupeeritud vastavasisulise menüüpunkti alla ning menüüdes liikumine on lihtne ja arusaadav," kirjeldas MTA teenindusosakonna juhataja Reet Reismaa.
Teeninduskeskkonna uuendamise võttis MTA ette, et muuta see ameti üldise identiteediga sobivaks. "Samuti soovib amet, et interneti teeninduskeskkond oleks klientidele veelgi selgemalt arusaadav ning mugavam kasutada," avaldas Reismaa. "Kutsume kindlasti kõiki kliente uuendustega tutvuma," lisas ta.
Kuni aasta lõpuni on võimalik kasutada ka vana e-maksuameti versiooni. Vastav valik on võimalik teha teeninduskeskkonda sisenedes.
Uuendatud teeninduskanaliga saate tutvuda ka e-maksuameti/e-tolli demoversiooni kaudu, mille leiate siit:
http://www.emta.ee/demo.
Uue keskkonna kasutamisel aitab infotelefon 8800 815 (
[email protected]).
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.