• 15.02.07, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundus

Õpik mõtestab lahti turunduse olemuse ning selgitab selle ülesandeid ja tundmaõppimise vajalikkust tänases maailmas. Turundustegevuse eesmärk on rahulolev klient. Niisiis ongi vaatluse all kliendikeskne turundus ja turunduskeskkond, tarbijate ostukäitumine ja turu segmentimine. Oluline tähendus on ka hinna- ja turustusotsustel, turunduskommunikatsioonil ja turundusuuringutel. Õpiku autor, Eesti Hotelli- ja Turismimajanduse Erakooli direktor Sirje Rekkor on oma ala hinnatumaid asjatundjaid. Riiklik Eksami- ja Kvalifikatsioonikeskus soovitab õpikut kasutada majutamise ja toitlustamise erialade väljaõppes.
Püsikliendi hind 179.60 krooni 189 krooni
Tavahind
Telli raamat Apollo veebikeskkonnast
Ilmumisaasta 2006
Kirjastus Ilo KirjastusFormaat PKLehekülgi 176Mõõtmed 160x240

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 07:30
Avalikusta kliendi võlg ja tagastamise kiirus kahekordistub
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele