• ST
  • 03.06.24, 14:48

Estee Lauder: ilu ja edu ikoon

ESTÉE LAUDER kaubamärk ehitati üles pühendumuse, sihikindluse ja kire najal. Estée külastas tihti New Yorgi ilusalonge, kus klientide isikupärastatud soovitused aitasid kaubamärgil õitseda. Peagi said Estée Lauderi nahahooldustooted laialdaselt tuntuks. Väikesest ettevõttest kasvas järk-järgult välja rahvusvaheline esmaklassiline bränd.
ESTÉE LAUDER kaubamärk ehitati üles pühendumuse ja kire najal. Brändi filosoofia on lihtne – iga naine võib olenemata vanusest kaunis välja näha.
  • ESTÉE LAUDER kaubamärk ehitati üles pühendumuse ja kire najal. Brändi filosoofia on lihtne – iga naine võib olenemata vanusest kaunis välja näha.
Estée Lauder ikoonilisest jumestuskreemist on nüüdseks saanud paljude naiste meigikottide asendamatu osa. Tänu luksuslikele koostisosadele ja teaduslikule lähenemisele on Estée Lauderi näokreem üks parimaid, mida oma nahale soovida. Estée Lauderi filosoofia on lihtne – iga naine võib olenemata vanusest kaunis välja näha.
Varajane elu ja kirg ilu vastu
Estee Lauder sündis 1. juulil 1908 New Yorgis Ungari immigrantide peres Josephine Esther Mentzerina. Ta kasvas üles peres, kus väärtustati ilu ja esteetikat, mis mõjutasid tema hilisemaid ärivalikuid. Estee avastas varakult oma kire kosmeetika vastu, aidates oma onul, keemik John Schotzil, kreemide ja ilutoodete valmistamisel.
Ettevõtte asutamine ja esimesed sammud
1946. aastal koos oma abikaasa Joseph Lauderiga asutas Estee väikese kosmeetikaettevõtte, mille esimeseks tooteks oli universaalne kreem, mis sai kiiresti populaarseks. Alguses müüs ta oma tooteid salongides ja ilunõustajate kaudu, kuid tema läbimurre tuli, kui ta sai võimaluse müüa oma tooteid luksuskaubamajas Saks Fifth Avenue. See koostöö andis Estee Lauderile võimaluse jõuda laiema publikuni ja kasvatas ettevõtte tuntust.
Innovatsioon turunduses ja toodete arenduses
Estee Lauder oli innovaator nii toodete arendamisel kui ka turunduses. Tema filosoofia "kõigepealt proovida, siis osta" (Try before you buy) oli revolutsiooniline ja muutis kliendid lojaalseteks brändi kasutajateks. Ta oli ka üks esimesi, kes mõistis tasuta proovide jagamise jõudu, võimaldades klientidel testida tooteid enne nende ostmist. Samuti oli Estee Lauder turunduse meister, kes mõistis, kuidas ehitada brändi ja luua ihaldusväärseid tooteid.
Brändi edu saladuseks on olnud ka Estee Lauder Companies pidev uuendustegevus ja võime kohaneda turu muutustega. Nende toodete valik ulatub nahahooldusest ja meigist kuni lõhnade ja juuksehoolduseni, pakkudes laia valikut igale vajadusele. Lisaks toodete kvaliteedile on ettevõte tuntud ka oma elegantse ja läbimõeldud pakendikujunduse poolest, mis lisab toodetele luksuslikkust ja atraktiivsust. Estee Lauder Companies on jätkuvalt pühendunud naiste ilu ja enesekindluse tõstmisele, luues tooteid, mis rõhutavad loomulikku ilu ja pakuvad igapäevast luksust.
Estee Lauder Companies kasv ja mitmekesisus
Estee Lauder Companies on aastate jooksul kasvanud tohutult. Tänaseks hõlmab ettevõtte portfell mitmeid tuntud brände nagu Clinique, MAC Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer ja Origins. Kõik need brändid järgivad Estee Lauderile omast kvaliteedistandardeid ja innovaatilisust. Ettevõtte edu võti on olnud pidev tootearendus ja uute turgude vallutamine. Tänu sellele on Estee Lauder Companies tänaseks esindatud enam kui 150 riigis üle maailma.
Sotsiaalne vastutus ja heategevus
Lisaks kosmeetikatoodetele on Estee Lauder Companies tuntud ka oma tugeva sotsiaalse vastutuse programmi poolest. Ettevõte toetab mitmeid heategevusprojekte, mis keskenduvad naiste tervisele, haridusele ja keskkonnahoiule. Näiteks on ettevõte pühendunud rinnavähi teadlikkuse tõstmisele ja uurimisele, toetades erinevaid kampaaniaid ja organisatsioone.
Pärand ja mõju
Estee Lauder, kes suri 2004. aastal, jättis maha pärandi, mis elab edasi tema loodud ettevõttes. Tema visioon, kirg ja uuenduslikkus on jätkuvalt Estee Lauder Companies edu aluseks. Tänu tema tööle on Estee Lauder saanud ilu ja luksuse sünonüümiks, inspireerides miljoneid naisi üle kogu maailma. Estee Lauder oli ja jääb ikooniks, kes muutis ilu- ja kosmeetikamaailma igaveseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele