Digitark äri annab edumaa
Selgita välja, õpi tundma ja paku teenuseid, mida vajatakse. Vajaduse korral õpi juurde. Nii sõnastab oma missiooni ajakirja seekordne kaanepersoon Karoliina Treter, kes on BDO Eesti raamatupidamise äriliini juht ja partner. Ta ütleb oma kogemust peegeldades, et Eesti väikeettevõtetes on võimalik kõik head ideed kiirelt ära proovida, sh uued tehnilised lahendused. See teadmine, et otsustatakse n-ö kõrvaltoas, annab kliendisuhtluses oma eelise.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.