Kas oled oma raamatupidaja karjääri alguses ja tunned, et detailid varjutavad sageli suurema pildi? Need viis väärt põhimõtet aitavad sul keerulistes oludes hoida häid suhteid oma klientidega.
Raamatupidaja ja kliendi vaheline suhe tugineb usaldusel, selgusel ja vastutusel. Me kõik teame, kui lihtne on uppuda igapäevastesse ülesannetesse ja kaotada silmist suurem pilt. Vaatame koos viite olulist põhimõtet, mis aitavad nii sinu kui ka sinu klientide elu lihtsamaks muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Raamatupidamiseta ei saa tegutseda ükski ettevõte ega mittetulundusühing ning kuna paljudel ettevõtjatel puuduvad vastavad teadmised, on enamasti mõistlik see teenusena sisse osta. Mida peaks raamatupidamisteenuse tellimisel silmas pidama ning milliseid vigu kiputakse sel teemal tegema, räägib enam kui 25-aastase kogemusega raamatupidamisbüroo Vesiir OÜ asutaja ja juht Enno Lepvalts.