Kas oled oma raamatupidaja karjääri alguses ja tunned, et detailid varjutavad sageli suurema pildi? Need viis põhimõtet aitavad sul keerulistes oludes hoida häid suhteid oma klientidega.
Raamatupidaja ja kliendi vaheline suhe tugineb usaldusel, selgusel ja vastutusel. Me kõik teame, kui lihtne on uppuda igapäevastesse ülesannetesse ja kaotada silmist suurem pilt. Vaatame koos viite olulist põhimõtet, mis aitavad nii sinu kui ka sinu klientide elu lihtsamaks muuta.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.