• 28.03.24, 07:43

SUUR PERSOONILUGU | Igor Raikhelgauz: raamatupidaja peab oskama kliendiga suhelda, see on edu võti

Magrat SFAI Estonia juht Igor Raikhelgauz ütleb, et raamatupidamise valdkonna areng on meie endi kätes ning uue põlvkonna raamatupidajate kvaliteedist sõltub ka klientide rahulolu.
Igor Raikhelgauz tõdeb, et raamatupidaja tööaeg on väärtuslik ning uudsed tehnilised lahendused hoiavad aega kokku ja hoida fookust kõige olulisemal.
  • Igor Raikhelgauz tõdeb, et raamatupidaja tööaeg on väärtuslik ning uudsed tehnilised lahendused hoiavad aega kokku ja hoida fookust kõige olulisemal. Foto: Meeli Küttim
Igor võtab eesmärgid kokku järgmise mõttega: „Meie soov on soodustada lisaks igapäevategevusele ka raamatupidamisvaldkonna uue põlvkonna arengut ning pakkuda noortele võimalust tulla meie ettevõttesse praktikale, areneda ning saada osaks meie tiimist.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.03.25, 08:52
Finantsküsimused, millega tasub kindlasti raamatupidaja poole pöörduda
Iga ettevõtja jaoks on oluline, et tema finantsandmed oleksid õigesti kajastatud ja vastaksid seadusandlusele, aga see pole sugugi ainus, kuidas hea raamatupidaja oma klienti aidata saab. Raamatupidamisbüroo K&R Äriteenused OÜ juht Karin Buström nendib, et küsimusi tekib nii seoses erinevate kulude, seadusemuudatuste kui ka ettevõtte rahavoogude haldamisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele