• 28.03.24, 07:43

SUUR PERSOONILUGU | Igor Raikhelgauz: raamatupidaja peab oskama kliendiga suhelda, see on edu võti

Magrat SFAI Estonia juht Igor Raikhelgauz ütleb, et raamatupidamise valdkonna areng on meie endi kätes ning uue põlvkonna raamatupidajate kvaliteedist sõltub ka klientide rahulolu.
Igor Raikhelgauz tõdeb, et raamatupidaja tööaeg on väärtuslik ning uudsed tehnilised lahendused hoiavad aega kokku ja hoida fookust kõige olulisemal.
  • Igor Raikhelgauz tõdeb, et raamatupidaja tööaeg on väärtuslik ning uudsed tehnilised lahendused hoiavad aega kokku ja hoida fookust kõige olulisemal. Foto: Meeli Küttim
Igor võtab eesmärgid kokku järgmise mõttega: „Meie soov on soodustada lisaks igapäevategevusele ka raamatupidamisvaldkonna uue põlvkonna arengut ning pakkuda noortele võimalust tulla meie ettevõttesse praktikale, areneda ning saada osaks meie tiimist.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele