• 14.03.23, 16:11

Finantsinspektsioon tegi Swedbank Liising AS-ile ettekirjutuse

Finantsinspektsioon tegi Swedbank Liising AS-ile ettekirjutuse, kuna tuvastas vajakajäämisi tarbijakrediidi andmist puudutavates sise-eeskirjades.
Swedbank peakontor Liivalaia tänaval. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics
  • Swedbank peakontor Liivalaia tänaval. Tallinn (EST). Foto: Andras Kralla, Äripäev/Scanpix Baltics Foto: Andras Kralla
Swedbank Liising AS-i kontrolli eesmärk oli hinnata ettevõtte krediidivõimelisuse hindamise metoodika ja selle rakendamise korra vastavust seaduse nõuetele. Muu hulgas kontrollis inspektsioon, kuidas krediidiandja tarbija kohta infot kogus ja talle krediiti andis. Kontrolliti eelmise aasta juulis ja augustis sõlmitud tarbijakrediidilepingute krediiditoimikuid ja samal ajal krediidivõimelisuse hindamist reguleerinud sise-eeskirju.

Seotud lood

Uudised
  • 07.03.23, 13:47
Finantsinspektsioon tegi AS-ile LHV Finance ettekirjutuse
Finantsinspektsioon tegi AS-ile LHV Finance ettekirjutuse, kuna tuvastas minetusi tarbijate krediidivõimelisuse hindamises ja tarbijakrediidi andmist puudutavates sise-eeskirjades.
Uudised
  • 06.03.23, 14:46
Finantsinspektsioon trahvis SEB Panka
Finantsinspektsioon karistas AS-i SEB Pank 19 000 euro suuruse rahatrahviga.
Uudised
  • 03.03.23, 07:00
Luminor Banki suhtes on käimas väärteomenetlus
Finantsinspektsioonil on Luminor Banki suhtes käimas väärteomenetlus seoses oluliste tõrgetega panga internetipanga töös. Rikkumised, mis on seotud klientide raha õige ja täpse kajastamisega internetipangas, on inspektsiooni hinnangul alati tõsised.
Uudised
  • 16.02.23, 07:11
Finantsinspektsiooni hoiatusteated vähendavad pettuste riski
Finantsinspektsioon avaldas eelmisel aastal oma veebilehel 1610 hoiatusteadet nii Eestis kui ka mujal Euroopa Liidus tegevusloata tegutsevate ettevõtete, peamiselt investeerimisteenuste pakkujate kohta.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele