• 17.10.22, 08:00

Ostjate stimuleerimisprogrammide kajastamine

Enamik kaubandusega tegelevatest majandusüksustest on müügi suurendamise ja ostjate kinnistamise eesmärgil välja töötanud ja juurutanud klientide stimuleerimisprogrammid.
Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk
  • Tartu Ülikooli majandusteaduskonna lektor Juta Tikk Foto: Meeli Küttim
Müüdavatele kaupadele lisatakse tagastatavaid kuponge, ostjatele pakutakse võimalust koguda ja tagastada pakendeid, korke jms, teatud ostusumma ületamise korral jagatakse marke või kleebiseid, korraldatakse loteriisid, ostusummalt arvestatakse boonuspunkte, müüakse kinkekaarte. Kupongide, pakendite, korkide, markide, kleebiste jms esitamisel saavad ostjad teatud kaupu osta soodushinnaga, loteriivõitja saab auhinna. Soodushinnaga kaupade, mida stimuleerimisprogrammide käigus ostjatele müüakse, üldnimetuseks on preemiakaubad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele