Majandustarkvara tellijana pead olema täna teadlikum ja nutikam kui kunagi varem, kinnitab suure kogemusega Thermory AS IT juht Julia Ležeiko.
- Thermory AS IT juht Julia Ležeiko
Alustades majandustarkvara otsingut peab tellija oma soovid ja vajadused ise defineerima, ERP partner ei ole siin hea abistaja.
Oma reeglid annab ette ka tehnoloogia keerukus ja IT maastiku kiired muutused, vanad metoodikad majandustarkvara valikul enam ei tööta.
Sa vajad majandustarkvara valimiseks ja tellimiseks sõltumatu eksperdi vaadet ja nõuandeid, et sellest keerulisest maailmast tõest pilti saada.
Sinu ootus juhina on valida või tellida oma ettevõttele majandustarkavara nii, et saad just sellise lahenduse, mida sinu ettevõte vajab ning see on taskukohane ning tasuv investeering.
Kuidas valida või tellida ettevõttele majandustarkvara? Teeme selle teema klaariks juba
31. märtsil ainsal raamatupidamisbüroode konverentsil “
Kasumlik Kasv 2022”!
Täna, 18. märtsil lõppeb soodushind!!!
Lisainfo ja registreerimine
SIIN.
Konverentsil saad kuulata kõiki neid päevakajalisi ja olulisi teemasid:
• Äripäeva Infopank: Raamatupidamisbüroode turg ja konkurentsivõime
• Töölepinguseadus muutub. Uued nõuded jõustuvad teisel poolaastal.
• Digipööre ja automatiseerimine raamatupidamises. Kogemuslugu: Ära tee inimesest robotit!
• Protsessid teenuste juhtimise tööriistakastis digiajastul
• Kuidas valida või tellida ettevõttele majandustarkvara?
• Küberturvalisus on eduka äri tagala
• Käibemaksu eriskeemid ja enamlevinud probleemid nendega
• Kliendikesksus kui arengu- ja innovatsioonimootor
• Võtmeoskused B2B müügis. Kuidas ennast kliendi jaoks väärtuslikuks teha?
• TOP 3 käibekasvatajat raamatupidamisbüroode seas 2021. Parima büroo autasustamine.
• Millega klient riskib, kui ta valib teenust hinna põhjal?
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.