• 10.02.21, 07:56

Majandusaasta aruanne on alahinnatud turundusmeetod

Majandusaasta aruanne võib olla suurepärane visiitkaart ja senisest edukama äri pandiks, kuigi Eesti ettevõtjad ei ole nende esitamisel ülemäära aktiivsed. Eelmine aasta oli erandlik: aruandeid võis esitada arvestatavalt hiljem ja neid saabuski õigeaegselt rohkem.
Majandusaasta aruanne ütleb ettevõtte kohta tihutult palju.
  • Majandusaasta aruanne ütleb ettevõtte kohta tihutult palju. Foto: Panthermedia/Scanpix
Kui varem esitasid õigeaegselt majandusaasta aruandeid umbes 60 protsenti ettevõtetest, siis mulle esitas neid audiitorkogu juhatuse liikme ja Grant Thornton Baltic OÜ audiitorteenuste valdkonna juhi Mart Nõmperi sõnul 71 protsenti. Kuigi üheks põhjuseks, miks aruandeid mullu õigeaegselt rohkem valmis saadi, võib olla nende hilisem esitamise tähtaeg, siis Nõmperi hinnangul oli selleks ka palju põhimõttelisem ajend.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele