• 29.01.20, 09:06

Deloitte'i audiitorbüroo maksis trahvi

Tippbüroo Deloitte on tasunud audiitortegevuse järelevalvele 10 000eurose trahvi ning neile jääb kehtima alandatud kvaliteedimärgis.
Deloitte'i audiitorbüroo osutatud teenuste kvaliteet on hinnatud kollaseks.
  • Deloitte'i audiitorbüroo osutatud teenuste kvaliteet on hinnatud kollaseks. Foto: Reuters/Scanpix
Äripäev kirjutas augusti lõpus, et Eestis alandati esimest korda ajaloos tippaudiitorbüroo kvaliteedimärgist, kui Deloitte Audit Eesti tegevuses avastati rikkumisi.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.19, 10:00
Parim audiitortegevuse alane uurimustöö
Audiitorkogu avaldab oma kodulehel sel sügisel lõppenud arvestusala uurimistööde konkursi parima audiitortegevust käsitleva lõputöö kokkuvõtte. Kristel Vist analüüsib oma magistritöös audiitorite aruandeid 2012-2017 perioodist ja nende kasutajate ootusi.
Uudised
  • 04.11.19, 09:00
Eduka auditi ABC
Iga-aastane audit on asendamatu abimees kindluse saamiseks, et ettevõtte raamatupidamine on korras. Üheks olulisemaks eelduseks audiitori ja ettevõtte tulemuslikuks koostööks on tähtaegadest kinni pidamine ja eelnevalt kokkulepitud ajal valmisolek auditiks. Grant Thornton Balticu kliendisuhete ja teeninduskvaliteedi juht ning vandeaudiitor Kristiine Villemi jagab nõuandeid audiitori ja auditeeritava hea koostöö tagamiseks.
Uudised
  • 19.09.19, 08:00
Audit võib päästa ootamatustest ja säästa raha
Kuni sadu tuhandeid eurosid maksev õiguslik audit tuleb tehingute korral kasuks nii ostjale kui ka müüjale, aidates vältida hilisemaid ootamatusi, mille korda ajamine võib osutuda kallimaks kui isegi algne tehinguhind, rääkisid spetsialistid Äripäeva raadio saates „Triniti eetris“.
Uudised
  • 22.07.19, 08:00
Loata tegutsenud audiitor tekitas paraja segaduse
Kümmekond ettevõtjat pidi seekord lisaks värske majandusaasta aruande esitamisele laskma ümber teha juba esitatud aruannete auditid, sest need ühtäkki enam ei kehtinud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele