Kodulehelt otsitakse igapäevaselt kümneid erinevaid teemasid. Järgnevalt on välja toodud edetabel kõige enam otsitud teemadest.
- Triinu Kase toob välja viis otsitumat teemat Standard Booksi kohta
1) Ettemaksu laekumise salvestamisel ilmub teade „Tellimust ei eksisteeri”
Teade ilmub juhul, kui laekumise real on täidetud lahter „Tellimuse nr”. Sinna saab sisestada ainult reaalselt eksisteeriva tellimuse numbri, mis on sisestatud eelnevalt tellimuste registrisse. Vastasel juhul tuleb lahter jätta tühjaks.
2) TeamVieweri tarkvara allalaadimine
TeamViewer on kaughalduse tarkvara, mille abil viime läbi konsultatsioone ja proovime tugiliini kõne käigus probleemi tuvastada. Võimalik on tarkvara alla laadida meie kodulehelt, leides lingi iga lehekülje lõpust või laadides alla
TeamVieweri lehelt.
3) E-arvete saatmise seadistamine
E-arveid on võimalik Standard Booksi programmis nii saata kui ka vastu võtta. E-arvete operaatoreid on neli: Omniva, Fitek, Envoice, Telema. Enne kui hakata e-arveid seadistama Standard Booksi programmis, tuleb valida endale sobiv operaator ja teha operaatori-poolsed seadistused. E-arveid peab seadistama igas ettevõttes eraldi. Juhend on kodulehelt lihtsasti leitav.
4) Seadistused e-kirjade saatmiseks otse programmist
Standard Booksi programmis peavad olema näha moodulid „Kliendihaldus” ja „E-mail ja kaustad”. Meie pilveteenuse kasutajal on õigused määratud SMTP-pordile päring saata. Seadistused saab teha ka klientprogrammis – täpsed punktid on toodud meie juhendis. Võimalik on vaadata ka seadistamise kohta videojuhendit, mis on leitav kodulehelt.
5) Uue lisaettevõtte lisamine meie pilveteenuse kasutajale
Kui on soov ise lisada andmebaasi uusi ettevõtteid, tuleb täpselt järgida kodulehel toodud juhendit, et vältida andmebaasi taastamise vajadust tekstikoopiast. Andmete taastamine selles olukorras on tasuline teenus.
Seotud lood
Standard Books ei ole pelgalt raamatupidamisprogramm, vaid selle võimekus on tunduvalt mitmekülgsem. Alljärgnevalt on toodud viis lisafunktsionaalsust, mida äritarkvara veel võimaldab.
Nimi MarinTech tähistab ettevõtete gruppi, mis tegeleb laeva varuosade ning paadi- ja kalastustarvikute müügiga. Ettevõttes töötab 5 inimest ning seljataga on juba kümmekond tegevusaastat. MarinTechi omaniku ja juhataja Indrek Variku sõnul tegelevad nad kõigega, mida merel vaja läheb ning nende klientideks on nii ettevõtted kui eraisikud.
Alates 01.07.2019 saab avalikule sektorile edastada müügiarveid vaid e-arvena. Seejuures ei võeta vastu e-maili teel üheski formaadis edastatud arveid k.a XML formaadis. Excellenti konsultant Kristiina Nurmsalu selgitab, kuidas aktiveerida e-arvete saatmist Standard Books äritarkvaras.
Standard Books äritarkvara abil saab taas ühe kohustuse lükata oma äritarkvara kanda. Pakendiaruanne arvutab teie eest kokku ettevõttes kasutatud pakendid ja muudab kohustusliku aruande esitamise väga hõlpsaks.
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.