• 02.10.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maksu- ja Tolliamet avas uue e-teeninduse

Maksu- ja Tolliameti uue iseteeninduse fookuses on kliendipõhine lähenemine ja lihtsus. Kaugemas perspektiivis on eesmärgiks mugava kasutuskogemuse kaudu suurendada inimeste maksutahet ning parandada maksukäitumist.
Marianne Lõhmus tutvustab MTA uut e-teenindust
  • Marianne Lõhmus tutvustab MTA uut e-teenindust
Tänavune suvi oli Maksu- ja Tolliametis töine, kuna uus teenindus hõlmab üle 200 IT-rakenduse, mis vajasid kontrollimist ja testimist, enne kui oli võimalik uuele keskkonnale üle minna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele