Alljärgnevalt on toodud viis Standard Booksi võimalust.
- Triinu Kase, Excellent Business Solution Eesti AS-i teenindusosakonna juht Foto: Sven Tupits
1. E-arved
Võimalik on valida kolme operaatori vahel − Omniva, Fitek ja Envoice. Standard Booksi programmis on e-arvete saatmine ja vastuvõtmine tasuta. Vali vaid endale sobiv operaator, küsi seadistamise juhendit või leia see meie kodulehelt ja hakka kasutama!
2. Müügitoru
Müügitoru ehk müügitsükli ülevaade lihtsustab oluliselt toimingute teekonda. Sul on pidev ülevaade kokkulepetest, millal pead kliendiga ühendust võtma või milline arve on vaja raamatupidajale maksmiseks saata. Samuti saad läbi müügitoru vaadata, kas töökaaslased on sinu jaoks olulised toimingud juba teinud või kui kaugele on toiming tsüklis jõudnud.
3. Intrastat
Intrastati aruanne on Standard Booksi programmis seadistatav, samuti on aruannet võimalik elektrooniliselt saata Statistikaametisse. Kuna Statistikaamet tegi maikuus Intrastati aruandes muudatused, siis kõik, kes seda on kasutanud, kuid pole alates maist meiega ühendust võtnud või hakkate alles kasutama, siis võtke meiega ühendust ja teeme vastavad muudatused, et saaksite programmi muretult edasi kasutada.
4. Telema
Telema ja Standard Booksi vahel töötab liidestus, millega automaatselt liiguvad Standard Booksi müügi ja Telema partneri (näiteks Selver, Rimi, Bauhof) ostudokumentide sisu ja info. Tegu on 4-doc süsteemiga, nii et omavahel liiguvad Tellimus —> Lähetus —>Tarnekinnitus —> Arve.
Kodulehelt on leitav juhend ja täpsem selgitus, kuidas Telema töötab.
5. HAL
HAL on spetsiaalne programmeerimiskeel, mille abil on võimalik väga suurel määral täita spetsiifilisi soove. Kui sellist funktsionaalsust programmis ei ole, mida sooviksid oma ettevõtte kohta näha, siis seda on võimalik programmi juurde teha. Selleks tuleb Excellenti projektijuhile kirjeldada soovid, mida ettevõtte spetsiifikast tulenevalt oleks tarkvara standardversioonis vaja muuta või lisada. Kirjeldus on võimalik edastada meili, telefoni või kohtumise teel, olenevalt soovi keerukusest ja mahust.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.