• 23.05.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Standard Booksi kasutusvõimalused

Tutvustame viite mugavat nippi Standard Booksi kasutamisel.
Triinu Kase, Excellent Business Solution Eesti AS, teenindusosakonna juht
  • Triinu Kase, Excellent Business Solution Eesti AS, teenindusosakonna juht
1) LÜHITEED
Põhiaknas paremal pool asub valge ala, kuhu on võimalik lohistada enim kasutatavaid registreid, seadistusi ja aruandeid. Lisaks on võimalik tekitada kaust, kuhu on võimalik lisada arvutist erinevaid faile ning teha märkmeid. Neid toiminguid saab lisada põhiaknast menüü Operatsioonid alt.
2) LOHISTAMINE
Programmis on võimalik funktsioon drag & drop, ehk näiteks laekumise peal on võimalik soovitud arved lohistada hiirega otse laekumisele.
3) AKENDE ASETUSE SALVESTAMINE
Võimalik on salvestada nii erinevate akende asukohta ekraanil kui ka näiteks arvete järjekorda, et igal korral, kui programmis avatakse arvete register, oleks arved järjestatud varem salvestatud järjekorra alusel.
4) Ctrl + Enter ja F2 KLAHVIKOMBINATSIOONID
Klahvikombinatsiooniga Ctrl + Enter on võimalik avada kaartidel erinevaid registreid, näiteks arvel kliendi lahtris vajutades Ctrl + Enter avaneb kontaktide nimekiri.
Kui on vajadus muuta näiteks klienti arvel või on soov arve kaardil olles vaadata, mis on kliendi meiliaadress, saab arve peal kliendi lahtri teha aktiivseks ja vajutada klaviatuuril F2 – siis avaneb kliendikaart.
Paljud teised klahvikombinatsioonid leiad meie kodulehelt www.excellent.ee.
5) MITME AKNA SÜSTEEM
Standard Booksis on kasutusel mitme akna süsteem, ehk kõik avatavad registrid, aruanded ja seadistused avanevad eri aknas, mille tulemusel on väga hea võrrelda näiteks erinevaid aruandeid.
KÕIK RAAMATUPIDAMISE PRAKTIKU LOOD

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele