Sel korral oli teemaks e-kaubanduse maht. Miks tasub Amazoni karta, millega eelistavad tarbijad oma ostude eest maksta, kui palju e-oste tehakse välismaalt?
Saates E-kaubanduse areng ja tulevik keskendub Äripäeva toimetus e-kaubandusega seotud valdkonnale nii laiemalt kui praktilistelt külgedelt. Võtame teemad pulkadeks lahti, et näidata ühe sektori senist arengut, hetkeolukorda, uusi tooteid ja lahendusi, kasvuvõimalusi, ohte ja suundumusi. Räägime valdkonna spetsialistidega ja kajastame erinevaid nägemusi.
Saates on külas Swedbanki kaubandussektori juht Ardo Pajur. Saadet juhib Art Lukas Maksekeskusest.
Saadet toetab DPD.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.