Facebooki orgaaniline (mitte makstud) levik on alati olnud piiratud ja selgelt jätkab seda trendi. Täpselt ning suuremale sihtgrupile saame ligi läbi makstud tegevuste. Siit ka küsimus, mida ikka kuuleb: “Kui palju kodulehe külastajaid saab näiteks 100 euro eest?"
- Andrus Kiisküla Foto: Andres Haabu
Kui meie veebilehel ei ole külastajaid, ei saa seal toimuda ka ühtegi soovitud tegevust. Olgu selleks lihtne hinnapäring, proovisõidule kirjapanek või mõne toote/teenuse müük.
Üldistades on külastajate (users) põhilisteks allikateks Google otsing (orgaaniline ja makstud), uudiskirjad, direct traffic (otse teie veebi, eeldades teatud varajasemat kontakti ja tuntust) ning sotsiaalmeedia.
Tahad sotsiaalmeedia paremini enda kasuks tööle panna?
Osale 28.augustil 2018 veebiseminaril Raamatupidamisteenuse turundamine sotsiaalmeedias.
Soodushind lõpeb 23. augustil.
Lisainfo ja registreerimine
SIIN.
Lihtsalt brändingut tehes on küsimus tihti, kui palju maksab, et minu sõnumit näeks 100,000 inimest? Iga kampaania levik sõltub sõnumist (formaat, visuaal, tekst), sihtgrupist ja kui hästi need kaks kokku lähevad. Juurde muidugi eelarve. Hästi vormistatud sõnum ei ole palju väärt, kui see on suunatud valele sihtgrupile!
200 eurot ja levikule (reach) optimeeritud kampaania, kus reklaami näidati maksimaalselt 1 korra Facebooki kasutajale:
Optimeeritud mitte külastustele ja müügile, vaid informeerimisele ja teadlikkuse kasvatamisele. Sellele vaatamata, kui sellisel reklaamil on ka aktiivne link küljes, näeme me, mis toimub vastavas veebis alates lehe vaatamistest kuni ostuni välja, kui seal selline võimalus on:
Kui meie eesmärk on külastajad (optimeerime kampaania trafficule) kodulehele, siis ühe külastaja kohale toomise hind võib olla vähem kui 1 sent ja teinekord ka mitu eurot. Selle näite puhul on 4 reklaami (ad seti) eelarvega 100 eurot toonud ligi 11,000 lehe vaatamist:
Kui sinu eesmärk on külastajad (traffic), siis ära optimeeri oma kampaaniat link clickidele. Vali “landing page views” ja välista juba kampaania sees need, kes teevad soovitud tegevuse alates vastava lehe külastusest kuni soovitud tehinguni. Ka nende pehmete numbrite taga, kus eesmärk on külastused (traffic) saab vaadata, mis edasi toimub, kui on Facebooki Pixel seadistatud:
Täismahus artiklit loe
bestmarketingistSeotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.