Tööjõupuudus kinnitab Eestis kanda üha enam. Tööandjad vaevavad pead, millega täita motivatsioonipaketti, et see oleks atraktiivne ja konkurentsivõimeline. Kas kõlama jäävad ühekordsed preemiad või ootavad töötajad pigem midagi jäävamat ja turvalisemat?
- Tööandjapension on ettevõtte võimalus suurendada töötajate turvatunnet. Foto: https://pixabay.com
Hiljutisest Palgainfo Agentuuri uuringust selgus, et 70% tööandjatest on olnud viimase aasta jooksul keeruline töötajaid leida. Töötajaid ainult palganumbriga ei köida, üha olulisemaks muutuvad teised hüved, nagu paindlik töökorraldus, motiveeriv ja toetav töökeskkond, aga ka näiteks tunnustus ning tagasiside. Töötajad soovivad tunda end turvaliselt ja väärtustatuna. Kui need märksõnad asetada Maslow püramiidi astmetele, näeme, et töötaja ootab hoopis rohkem kui vaid igakuist palgaülekannet.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.