Vastuseks eile Äripäevas ilmunud artiklitele „Investoril pole maksuameti infotelefonist abi“ ja „Maksuamet karistab investorit“ teatas maksuamet, et püüab tulevikus pakkuda telefoniteenust selliselt, et iga investor oma küsimustele moel või teisel vastused saaks.
Järgneb maksuameti kommentaar:
Maksu- ja tolliameti üldtelefonilt, kuhu ajakirjanik nõu saamiseks helistas, saab abi üldisemates küsimustes. Kuna maksuteemasid on erinevaid ja küsimuste ulatus lai, on meil selle tarbeks eraldi liinid - äriühingutele on juriidiliste isikute maksunõustamise infoliin 8800812 ning füüsilistele isikutele on füüsiliste isikute maksunõustamine numbril 8800811.
Hoolimata sellest, millisele telefonile inimene helistas, püüame alati olla abivalmid ja vajadusel suuname teisele liinile või kui meie teenindaja ei oska küsimusele kohe vastata, siis tavapraktika on see, et ta teeb probleemi endale selgeks ja helistab tagasi. Igal juhul võtame siin tagasisidet arvesse ja püüame tulevikus pakkuda telefoniteenust selliselt, et iga investor oma küsimustele moel või teisel vastused saaks.
Teema sai alguse sellest, kui meiega võttis ühendust murelik investor, kes ei saanud maksuameti infotelefonilt oma maksuküsimustele vastuseid, vaid selle asemel soovitati tal pöörduda pankade, väärtpaberikeskuse ja teiste institutsioonide poole. Äripärv tegi ise kontrollkõne ja tuli tõdeda, et osale küsimustele vastuseid ei saanud. Ka ei suunatud meid investeerimiskontot puudutavates küsimustes teistele liinidele.
Autor: Tuuli Seinberg, Rainer Saad
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.