Vahel tundub, et hoolimata pidevast rääkimisest ja kordamisest ei jõua sõnum kohale? Frank Lutz vahendab raamatus "Sõnad, mis lähevad korda?" 10 asja, mis aitavad sul oma sõnumi kohale viia.
Lihtsus. Kasuta nn väikeseid sõnu. Ära pane inimesi sinu sõnumi sisu asemel mõtlema "hmm, mida see sõna tähendab"
Lühidalt. Kasuta lühilauseid ja fraase, mis on konkreetsed, jäävad meelde ega jää lohisema.
Usaldusväärsus. Kuulajad peavad su sõnumit uskuma. Kui miski pole uus ja palju parem, ära seda väida.
Järjekindlus maksab. Oma sõnumi kordamine maksab. Ehkki oled juba kordi seda välja öelnud, võib kellelegi see ikka uudisena tulla.
Uudsus. Paku midagi uut, tõmba oma sõnumile tähelepanu ja tee see meeldejäävaks seda uuel moel esitledes.
Kõla. ja Sõnadel, mil on ühine algustäht või tüvi, jäävad palju paremini meelde kui suvaline valik helisid.
Inspireeri. Esita oma sõnum selliselt, et puudutaksid asju, millest inimesed kuulda tahavad - räägi inimeste unistustele, lootustele ja hirmudele.
Visualiseeri. Kasuta keelt, mis paneb kujutlusvõime tööle ja sõnumit "näha".
Küsi. Küsimine kaasab publikut ja teeb seeläbi sõnumi personaalsemaks.
Paku kontektsi. Vasta sõnumiga lisaks küsimusele "kuidas" ka küsimusele "miks".
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.