Eraklientide parim internetipank Eestis, Lätis ja Leedus on Swedbankil, ärikasutajale aga UniCredit Bankil, selgub ajakirja Global Finance konkursist.
Swedbanki e-kanalite juhi Arno Pae sõnul leidis Swedbanki internetipank peale üldtiitli tunnustamist ka kui parim parima veebidisainiga panga leht ning kui parim integreeritud erakliendi internetipank kogu Kesk- ja Ida-Euroopas.
Äriklientide alamkategooriates - disain, investeeringute haldus, mobiilipangandus jms - tegi puhta töö Citi. Vaid Poola Bank Pekao sai tunnustatud kõige parema integreeritud korporatiivpanga lehekülje eest.
"Konkurents kliendile parema teeninduse pakkumise osas on väga tihe ja heast teenindusest kontoris jääb väheks. Täna on oluline, et klient saaks pangaga suhelda just temale sobiva kanali kaudu ja seetõttu panustame me lisaks internetipanga arendamisele ka klientidele parima mobiilipanga pakkumisele," märkis Pae.
Hindamisel arvestab Global Finance pankade strateegiat klientide teenindamisel internetis, veebilahendusi kasutavate klientide arvu, toodete valikut, veebipakkumiste kasulikkust ning internetipanga kujundust ja funktsionaalsust.
Parim internetipank eraisikutele Ida-Euroopas 2011
Eesti - Swedbank
Läti - Swedbank
Leedu - Swedbank
Venemaa - Alfa-Bank
Parim internetipank ärikasutajale Ida-Euroopas 2011
Eesti - UniCredit Bank
Läti - UniCredit Bank
Leedu - UniCredit Bank
Venemaa - Citi
Allikas: Global Finance
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.