• 13.09.11, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank: nüüd ei hinda me vaid oma kasu

Kui varem hindas Swedbank krediiti panga seisukohast, siis nüüd ka kliendi riski seisukohast ehk kas inimene saab omale laenu lubada, sõnas Swedbanki Eesti peadirektor Priit Perens eilsel eluaseme ja linnaplaneerimise konverentsil.
Swedbank Eesti peadirektor Priit Perens.
Tagasivaatena kinnisvarabuumile võib tõdeda, et see oli suuresti tingitud välisraha sissevoolu piiramatust ressursist ning pangandussektori ilmseid riskitegureid eiravast krediidipoliitikast, mis tipnes konkurentsiga, hoolimata kliendi krediidisobivusest. Kinnisvarakriisi mõjusid tundis kogu ühiskond, pankade kõrval kannatasid  oma võimeid ülehinnanud  eraisikud kui ka kinnisvara arendajad ja ehitussektor.
Pangad on edukad, kui nende kliendid  teevad õigeid ja jätkusuutlikke otsuseid.  Kui enne vaatasime krediiti panga seisukohast- kuidas ja kas me oma raha tagasi saame, siis nüüd vaatame krediiti ka kliendi riski seisukohast - kas klient saab endale tegelikult sellist laenu lubada. Ehk siis oleme täna võtnud südameasjaks nõustada oma kliente nii, et nad oleksid oma investeeringutega rahul ka aastate pärast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele