Viimaste aastate majandusolukord on olnud keeruline ja muutusterohke. Laomajandustehnikaga tegeleva Agrovaru AS jaoks on hetkel suurimaks väljakutseks käibe hoidmine samal tasemel ning kulude vähendamine müügi- ja tööprotsesside efektiivistamise kaudu. "Kuna klientide nõudlus on vähenenud, peame tegema rohkem tööd, et leida üles need vähesed kliendid," selgitab tegevjuht Jarno Mänd.
Agrovaru on kasutanud Infopanga võlaregistri teenust võlglaste motiveerimiseks tasuma üle tähtaja läinud arveid. Männi sõnul on platvormi kasutamine väga lihtne ja kasutajasõbralik. "Protsess on kulgenud lihtsalt ja loogiliselt, alates võla lisamisest kuni võla laekumiseni," kirjeldab ta.
Infopanga võlaregister on aidanud Agrovarul kiirendada üle maksetähtaja läinud arvete tasumist ja raha laekumist, parandades seeläbi ettevõtte rahavooge. "Tänu võlaregistri teenusele oleme kiirendanud positiivseid rahavooge," kinnitab Mänd.
Agrovaru AS: 30 aastat tõstukite ja laotehnika müüki Eestis
AS Agrovaru on Eesti turul tegutsenud juba üle 30 aasta, pakkudes klientidele kvaliteetseid tõstukeid ja laotehnikat. Ettevõte on spetsialiseerunud Saksa firma Jungheinrich tõstukite müügile, rendile, remondile ja hooldusele. Ettevõtte tegevjuhi Jarno Männi sõnul pakub Agrovaru lisaks Jungheinrich riiuleid ja automatiseeritud laosüsteeme ning rendib ja müüb Itaalia firma MultiOne minilaadureid ja nende tööseadmeid.
Ettevõttes on paigas kindel krediidipoliitika, mis võimaldab anda krediiti vaid usaldusväärsetele ettevõtetele. Taustakontrolliks kasutatakse
Infopanka, mis tagab, et Agrovaru enamike klientide maksekäitumine on stabiilne ja probleemideta. Hoolimata keerulisest majandusolukorrast pole võlglaste arv oluliselt muutunud, mis näitab, et ettevõtte eelnevalt välja selekteeritud kliendid on usaldusväärsed.
Agrovaru eesmärk järgnevateks aastateks on saavutada majanduslanguse eelne tase ja kasvatada ettevõtte turuosa, käivet ja kasumit. Ettevõte loodab jätkata kvaliteetsete toodete ja teenuste pakkumist, mis on aidanud neil püsida konkurentsivõimelised ka keerulistes majandusoludes.
Kui ka sina sooviksid klientidelt võlad kätte saada, siis tutvu Infopanga võlaregistriga siin! Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.