Äripäev järjestab igal aastal edukaimad raamatupidamisbürood. Kuidas jõuda kümne parima sekka? Ühest vastust sellele ei ole, kuid edukatel raamatupidamisbüroodel on nii mõnigi ühine joon.
2022. aastal raamatupidamisbüroode edetabelis esikümnesse saanud IMG Numeri’t, 1Office’it ja Grow Finance’i ühendab huvi innovatsiooni vastu. Kõik need ettevõtted on kiired kohanejad ja tänaseks endale abiks võtnud tehnoloogia. 2023. aastal on arvelaua või Exceliga raamatupidamistöö tegemine minevik. Tarkvaraarendajad näevad igapäevaselt vaeva, et lihtsustada tööd igas valdkonnas ja nii ka raamatupidamises. Kolme ettevõtet ühendabki
tööhaldustarkvara kasutusele võtmine – nemad kasutavad oma büroo töö hõlpsamaks muutmiseks
Ukut.
Grow Finance muutis tööülesannete haldamise Ukuga imelihtsaks
Üks kiireima kohanemisvõimega raamatupidamisbüroosid Eestis loobus esimeste seas käsitsi andmete sisestamisest ja läks täielikult üle digitaalsetele lahendustele. Nii jääb aega ka kliendibaasi kasvatamisele keskenduda. Helari Pallas, Grow Finance’i partner on tööhaldustarkvarast Uku rääkinud järgnevat:
● Raamatupidamises on suur osa ülesandeid korduvad. Tööhaldustarkvara näitab sulle ülesannet õigel ajal. Ukus on juba olemas raamatupidajate loodud ülesannete mallid, kuid saad luua neid ka vastavalt oma vajadusele.
● Kui raamatupidaja läheb puhkusele või jääb haigeks, ei ole vaja teda tülitada. Paari klikiga delegeerid tööülesanded teisele inimesele ja tema saab töö üle võtta.
● Kliendiga tegelemisele kulub rohkem aega, näiteks dokumentide edasi-tagasi saatmine, puuduste likvideerimine, täiendava info küsimine. Tööhaldustarkvaraga mõõdad tööülesannetele aega ja saad lihtsasti mõistetava visuaaliga ülevaate kliendikokkuleppe täitmise mahust. Lisaks saad andmestiku PDF-failina kliendile tõestuseks saata.
IMG Numeri jagab töötajate vahel tööks olulist infot paari klikiga
IMG Numeri finantsvaldkonnas tegutsev ettevõte, mille töötajate arv üle Baltimaade kasvas kiirelt ja tööde haldamine muutus üha keerulisemaks. Juhatuse liige Piret Tootmaa on toonud välja järgmised Uku funktsioonid, mis neile abiks on:
● Selleks, et raamatupidaja läbi ei põleks, saab tööhaldustarkvaraga ülevaate, kui palju ta tööd teeb. Nii on hea teada, kas raamatupidajalt peaks kliente vähemaks võtma või on ta oodatust ambitsioonikam.
● Kümned Exceli tabelid kliendiinfoga on minevik. Ukus on funktsionaalse disainiga kliendiprofiil, mille kaudu saavad kõik osapooled kliendiinfo ühest kohast kätte.
● Uue kliendiga töö alustamine on pikk protsess. Vahel jääb mõni dokument või allkiri kahe silma vahele ja töö edasi tegemiseks peab ootama, et klient nõusoleku annaks. Tööhaldustarkvaras on uue kliendi liitumisprotsess kaardistatud mallidega ja selle jälgimine mallide abil teeb pikaajalise protsessi hulga mugavamaks.
1Office Group haldab Ukuga hõlpsasti tööd lisaks Eestile veel kuues riigis
1Office Group on Eesti kapitalil põhinev ettevõte, mis tegutseb üle Euroopa. Ukust esimest korda kuuldes tunti ettevõttes suurt rõõmu, et innovatsioon on jõudnud ka raamatupidamisvaldkonda. 1Office’i tegevjuht Grete Michelson on Uku kasuteguritest toonud välja need:
● Tööde juhtimine Ukus toetab juhtimist distantsilt. Ülevaadet omades on mugav planeerida erinevate riikide tööd ning teha vajalikke juhtimisotsuseid. Uku asendab ühe täiskohaga töötaja kulu.
● Automaatselt koostatud arved säästavad tohutult aega nii suure kliendibaasi puhul nagu 1Office’il. Varem kulus arvete koostamiseks ebamõistlikult palju aega. Ukus on andmed arvete koostamiseks ühes kohas koos ja neid genereeritakse kordades kiiremini kui manuaalselt.
● Uku monitooringu vaade kuvab, millises mahus on kliendiga kokku lepitud töömaht täidetud. Nii saab hõlpsasti planeerida ka tööde jaotust, näiteks kliendi lisamist raamatupidajale või uue töötaja värbamist.
Edukate raamatupidamisbüroode poolt armastatud
eestlaste loodud tööhaldustarkvaraga Uku saab raamatupidaja:
● pidada järge oma tööülesannete üle kliendile lisatud tööplaanide abil,
● mõõta ülesannetele kuluvat aega ja sellele põhinevalt arveid koostada,
● automatiseerida arvete koostamine ja saata neid otse klientidele,
● analüüsida oma tööaja kasutust ja seeläbi teha kaalutletud otsuseid,
● automatiseerida e-kirju ja võita aega korduvate kirjade saatmiselt.
Kui tunned, et ka sinu raamatupidamisbüroo võiks kuuluda Äripäeva kümne edukaima büroo sekka, siis võta auhinnalistest kohtadest õppust ja hakka tehnoloogiat usaldama. Unusta Excel ja võta kasutusele nii raamatupidamistarkvara kui ka tööhaldustarkvara Uku!
Selge see, et tarkvara ei ole imevidin, mis kõik töö raamatupidaja eest ära teeb ja kohvi ka kauba peale keedab. Kõik uued praktikad nõuavad teatavat juurutusprotsessi. Ukus teame, et üksi kõigega hakkama saada on keeruline. Seetõttu ulatame hea meelega abikäe, et büroo saaks tööprotsessid võimalikult kiiresti sujuvaks muuta.
Broneeri tasuta demo Uku digitaliseerimise spetsialisti Triinuga, kellega koos kaardistate oma ettevõtte kitsaskohad ja Triin aitab neile lahendusi leida!
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.