• ST
  • 19.11.21, 07:31

Raamatupidamisbürool on ühe raamatupidaja pakutava teenuse ees palju eeliseid

Raamatupidamistarkvara ise veel õnneks või kahjuks raamatupidamist ei tee, vaid raamatupidamisteenuse alus on endiselt inimene oma oskuste ja teadmistega. See tekitab järgmise küsimuse – kas eelistada oma raamatupidajat või osta teenus sisse raamatupidamisbüroolt? Nõu annab raamatupidamisbüroo Vesiir juht Enno Lepvalts.
Raamatupidamisbüroo Vesiir juht Enno Lepvalts
  • Raamatupidamisbüroo Vesiir juht Enno Lepvalts
„Viimasel ajal on üsna hägustunud piir raamatupidaja versus büroo vahel, sest ettevõtete vajadused ning kiirelt muutuv majanduskeskkond eeldab büroolt sarnaselt oma raamatupidajale väga personaalselt lähenemist, kuna ettevõtja tahab hoituse tunnet. Vahe tuleneb siiski sellest, et hoituse tunnet üksikraamatupidaja puhul annab üks inimene, aga näiteks meie büroos on selleks terve meeskond. Ehk siis ettevõtja jaoks on küll tema esindaja üks konkreetne raamatupidaja, aga tegelikult on ettevõtte kasutada terve Vesiiri teadmiste ja kogemuste hulk,” selgitab Lepvalts.
Ta lisab, et raamatupidaja töös on väga oluline teadmiste ja kogemuste kasvatamine. „Paraku üksikute raamatupidajate pagasis on ainult need juhtumid, mis tulevad ette selles konkreetses firmas, kellele palgatööd tehakse. Büroos kogunevad kogemused ja teadmised kõigi teenindajate klientide pealt ning neid kasutatakse üksikkliendi jaoks, kes peab otsustama, kas teenuse kasutamise või oma raamatupidaja palkamise kasuks.”
Just arenemisvõimalused ongi Lepvaltsi sõnul üheks suureks plussiks, mis motiveerivad raamatupidamisbüroo töötajaid. „Meil Vesiiris on raamatupidajal võimalus tunda end tõelise professionaalina – ta saab seda teha, mida ta on õppinud ja mida soovib teha ning saab seda teha erinevate klientide jaoks, erinevate juhtumite puhul. See avardab raamatupidaja kutseoskusi ja silmaringi ning teeb tema kutsetöö huvitavamaks.”
Teine motivatsioonikoht on rahaline – Vesiir maksab oma raamatpidajatele töö eest alati väärilist palka, et nad saaksid segamatult parimal viisil oma tööd teha. „Lisaks on meil antud võimalus töötajatel palga osas kaasa rääkida – mida paremini inimene tööd teeb, seda paremini teda tööandja poolt ka premeeritakse,” lisab Lepvalts. „See on kahepoolne motivatsioon, mis laseb töötajal otsuseid ja tööd paremini teha ning oma teadmised kliendi jaoks tööle panna. Samas Vesiiri trump on pakkuda klientidele kõige paremat teenust ehk oskuslikult hoitud raamatupidamisteenust.”

Hea teenuse puhul ei saa klient aru, kas see tuleb kontorist või kodukontorist

Omamoodi pitseri on tänasel päeval kõigile kontoritöö tegijatele pannud koroona. „Vältimatult on kõik Eesti ettevõtted pidanud arvestama kaugtööga, samuti Vesiir. Aga meie oleme loonud oma raamatupidajatele selleks kõik võimalused ning see peegeldub omakorda klientide rahulolus, kes saavad oma teenuse olenemata sellest, kas nende raamatupidaja töötab kodust või kontorist. Ideaalse teenuse puhul ei tee klient sellel vahet,” räägib Vesiiri juht. „Motiveeritus tagab aga sellest, et raamatupidaja ei lükka koduste toimetuste kõrvalt oma töiseid kohustusi edasi, vaid esikohal on kliendi teenindamine, sõltumata sellest, mis ajal ja kus tööd teha.”
Vesiir on loonud targad tarkvaralised töövahendid, mis võimaldavad klientide raamatupidamist teha nii, et kliendile saab sealt välja võtta erinevat aruandlust, näiteks toetustega või konkreetsete projektidega seotud aruandlused. Vesiiri raamatupidaja ei pea hakkama nuputama ja arvutama, kui klient küsib analüüse või konkreetseid arve, vaid kõik see on eeltööna juba tarkvaras olemas.
„Pakkudes head teenust, ei võistle me loomulikult kehva raamatupidamisteenuse hinnakategoorias. Võrrelda tuleb võrreldavat, mis tähendab, et hea teenuse eest tuleb ka vastavalt tasuda. Ostes esimest korda odavat teenust, tähendab see hilisemalt oluliselt suuremat väljaminekut, et asjad korda saaksid. Pigem panustada kohe kvaliteetsele teenusele,” räägib Lepvalts.
„Oleme täheldanud, et koroonaaeg on välja toonud ettevõtete veidi ripakil raamatupidamised. Seda tuleb ette eriti kiirelt arenevates sektorites, kus mingil põhjusel on varasemad raamatupidajad olnud üksi ning on näha, et neil pole olnud kuskilt abi küsida. Vesiiris pole raamatupidajad üksi, siin suheldakse kolleegidega ja nõu saab küsida pädevatelt inimestelt majasiseselt. Hoolimata koroonast on meie klientide raamatupidamine samaväärselt hoitud kui varem ning kõigi töötajate motivatsioon kõrgel, sest rahul ollakse nii koolituste, kaugtöö, palga kui ka väljakutsetega. See teeb ka kliendid õnnelikuks.”
Loe klientide tagasisidet Vesiir OÜ kohta siit!
Milline raamatupidamisteenus on Sulle parim? Helista 502 5203, 680 6030 või kirjuta [email protected] ja saame kokku!
www.vesiir.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 15:14
Kuidas tagada, et ülekanne jõuaks kohale mõne sekundiga?
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Raamatupidaja esilehele