Soovitusindeks on maailmas levinud kliendisuhte tugevuse kiire ja mugav mõõtmismetoodika, mis on kasutusel ka Excellent Businsess Solutions Eesti AS-s, kes on Standard Booksi äritarkvara arendaja Eestis.
- Rahuolu Excellent Business Solutions’i teenusega on tõusnud seni kõrgeimale tasemele Foto: pixabay
Soovitusindeks tugineb lihtsale küsimusele: “Kui tõenäoliselt Te soovitaksite Excellenti kui äritarkvara pakkujat oma sõbrale või äripartnerile?” Kliendid jaotatakse vastuste põhjal soovitajateks, neutraalseteks ja rahulolematuteks mittesoovitajateks.
Excellent alustas klientidelt regulaarse tagasiside küsimisega 2015 aasta suvel, et koostöös nendega arendada enda äritarkvara, tõsta teeninduse kvaliteeti ja muuta veebis asuv klienditoe abikeskkond kasutajasõbralikumaks. Tagasisides palume vastata soovitusküsimusele ja seda valikut põhjendada.
Soovitusindeksi kasutuselevõtul nähakse suurt potentsiaali kliendirahulolu tõstmiseks ja veebis asuva abikeskkonna arendamiseks. Soovime suunata ettevõtte rohkem näoga klientide poole ja olla veendunud, et kõik kliendipöördumised saavad lahendatud parimal viisil. Soovitusindeks annab meile ka kindlustunde, et kliendid on rahul.
Millal tagasisidet küsime?
Saame igal konkreetsel juhul täpse tagasiside nii ettevõtte kui ka kindla klienditeenindaja kohta, mis annab omakorda väga hea võimaluse arendada nii tervikpakkumist kui ka konkreetse inimese oskusi.
Mitmed uuringud on tõestanud, et soovitusindeksil on erinevalt klassikalisest rahulolu-uuringust oluliselt tugevam seos ettevõtte praeguse ja tuleviku majanduseduga. Näiteks kui väärtpaberiturul annab aktsia tõus või langus tunnistust ettevõtte käekäigust, siis teenindusturul on selleks näitajaks just soovitusindeks.
Usume, et soovitusindeksi kasutuselevõtmine annab panuse ettevõtte ja selle klienditeeninduse arengusse, vähendades kasutajatoeni jõudvate kliendipäringute arvu ja võimaldades suurema osa klientide muredest lahendada kiiresti ja mugavalt meie veebikeskkonnas.
Tahame anda klientidele hea kogemuse, et nad tahavad meid soovitada oma sõpradele ja kolleegidele.
Rahuolu Excellent Business Solutions’i teenusega on viimase 3 aastaga teinud läbi märgatava hüppe ja tõusnud seni kõrgeimale tasemele kasvades koguni 31 protsendipunkti!
Mis on viimase 3 aastaga muutunud?
- Oleme teie arvamusi kuulates teinud mitmeid samme, et saada veel paremaks.
- Teeninduses on toimunud märkimisväärne muudatus, kus ühe töötajaga klienditugi on muutunud 5 inimesega meeskonnaks.
- Üleminek pilveteenusele lisab stabiilsust ja turvalisust, ka selle valdkonna taga on oma tiim.
- Arendusosakond saab sisendi klientide tagasisidest, mida võetakse arvesse uue versiooni loomisel ja parandamisel.
Siin on mõned väljavõtted klientide kommentaaridest, mis Excellenti töötajate nägudele suure naeratuse toovad.
“Parim praegustest programmidest, millega olen kokku puutunud.“
“Pole veel juhtunud, et abi ei oleks saanud, aitäh!“
“Ka rumalatele küsimustele saab viisaka vastuse. Kiirelt reageeritakse ja antakse vajalikku infot.”
“Võrreldes nendega, millega olen tutvunud, on väga paindlik ja arusaadav. Aruanded on kergesti loetavad jne.”
Tutvu lähemalt viimase soovitusindeksi tulemustega
SIIT.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.