Saates rääkisime pikemalt sellest, kas kaugtöö tuli, et jääda, mis mõju avaldab see tuleviku töökorraldusele, kuidas mõjutab koroonakriis erameditsiini, mis muutuseid võib märgata ettevõtete seas ning mis kasu ja kahju on kriisist.
Nii palju kaugelevaatavat uuesti mõtlemist ning innovatsiooni pole Eestis pikka aega näha olnud, lausus Telia ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja Kristjan Kukk saates "Tehnoloogiakompass" positiivse näitena, mis kriisist kasu on olnud.
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.