RIA ütleb, et kahjuks on mitmeid näiteid, kus Eesti ettevõtted on kaotanud ligipääsu oma sotsiaalmeediakontodele ning halvemal juhul on ka varastatud raha lehega seotud krediitkaardikontolt.
Sotsiaalmeedial on ettevõtete ja asutuste jaoks aina suurem roll maine kujundamisel ja hoidmisel. See pakub võimalust informeerida kliente, läbi viia reklaamikampaaniaid või mänge, kasvatada toote või teenuse tarbijaskonda, saada ka tagasisidet klientidelt ja palju muud põnevat. Samuti läheb aina suurem osa reklaamieelarvest sotsiaalmeediakanalitesse, et organisatsiooni tuntust tõsta. Ehk siis sotsiaalmeedia on organisatsiooni (sageli tähtsaim) visiitkaart.
Seotud lood
Infopanga võlaregister on viimase nelja kuu jooksul aidanud ettevõtetel võlglastelt tagasi saada keskmiselt 47% võlgadest ja augustis tõusis see näitaja koguni 79%-ni.