Siit leiad raamatupidaja.ee 10 kõige olulisemat uudist ja artiklit, mis pälvisid lugejate erilise tähelepanu juunikuus. Vaata, kas teised lugejad leidsid midagi sellist, mis sul märkamata jäi.
Kvaliteetse raamatupidamisteenuse pakkuja peab mõistma, mida temalt oodatakse, teenuse sisu tuleb kliendiga täpselt selgeks rääkida ja kirja panna ning teenuse hind kokku leppida.
Investeerides ettevõtte kaudu väärtpaberitesse ja kinnisvarasse tasub eksperdi sõnul teada ja vältida neid kümmet kõige enam tehtavat viga.
Enamus Eesti ettevõtteid seisab sel aastal silmitsi klientide maksete hilinemise või arvete tasumata jäämise süveneva probleemiga.
Lugeja küsimusele vastab Tõnis Elling, Ernst & Young Balticu juhtiv maksunõustaja.
Kavatsuse kohaselt lähtuksime tulevikus e-arvete esitamisel „ostja valib“ printsiibist.
Raamatupidaja roll on muutuste tuules olnud juba päris hulk aastaid - koos digi- ja rohepöördes maailmaga on need muudatused aga pöördelised ja põnevad.
Hiljuti teavitas töötukassat pankrotist ja 20 inimese koondamisest tööriiete tootja Ahel-LJ. Ettevõtte omanik Mattias Kaljumäe heitis kriitikat ka riigi suunas.
Riigikogus äsja vastu võetud seadus kaotab mitmed maksusoodustused, tõuseb tulumaksumäär ning regresseeruv maksuvaba tulu muutub ühtseks maksuvabaks tuluks. Tõusevad ka hasartmänguliikide maksumäärad.
Kõigis ametirühmades teenivad mehed rohkem kui naised ja maakondade lõikes olid raamatupidajate palgad suisa seinast seina.
Audiitorkogu selgitab, kuidas käib raamatupidamise aastaaruande muutmine peale audiitori aruande kuupäeva ja millised on järgnevate sündmuste protseduurid.
Maikuus enim tähelepanu pälvinud lood leiad
SIIT.
Vaata ka palgauudeste veebi eelmise kuu loetuimaid lugusid
SIIT.
Seotud lood
Tänu tehnoloogia ja panganduse kiirele arengule on eestlased harjunud sellega, et nende maksed jõuavad ühest pangast teise vaid mõne sekundiga. Ligikaudu 90% kõigist maksetest Eestis toimuvad välkmaksetena. Ent aeg-ajalt võib juhtuda, et peame ootama tunde või isegi päevi, enne kui makse liigub soovitud suunas. Selliste olukordade vältimiseks saab maksja ise palju ära teha, kirjutab Coop Pangaärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.